TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, 71-152 (ЛВС-2005) № 1106
  Санкт Петербург71-152 (ЛВС-2005) № 1106  —  маршрут 16
К/ст "Карбюраторный завод"

Автор: HAV · Санкт Петербург           Дата: 27 август 2008 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 29.08.2008 11:16 MSK
Разглеждан — 832

Подробна информация

Оценка

Рейтинг: +61
Yastrebov Nikolay+1
AlexG20+1
Drid+1
Vasya+1
Semën Kuznetsov+1
Антон+1
Konstantin71+1
ЭР200+1
VVN+1
Богдан Смыков+1
Кирилл Величко+1
Разенков Евгений+1
Артур Челомбиев+1
tramvajka9020+1
Илья Шпаков+1
Yotjeg+1
Karol95+1
ekb Alex+1
Ярослав Московка+1
Руслан Измайлов+1
Petko21+1
Simferopol+1
Aztec+1
Seriy+1
IvanPG+1
Nevidimka+1
Kaiser_Wilhelm_II+1
xrds2009+1
Dajnecz+1
дядя андрей+1
Union+1
Михаил Абрамов+1
Колобок+1
Сэм+1
AVB+1
Alex_34RUS+1
Ищенко Никита+1
Изускин Александр+1
Владимир Дмитриев+1
Дима Ягодкин+1
Андрей Плешков+1
К-1+1
sav2403+1
denver+1
Кипарисов Станислав+1
Алексей Хныкин+1
Dима66+1
Пашка+1
Александр Рябов+1
Дмитрий Кондратьев+1
atto+1
Andrey_Sheva+1
Yosheek+1
misa+1
Убийца КТМов-5+1
Bombik+1
pantograph+1
СОЛОВЕЙ+1
-VAT-+1
CreepingLine+1
Kornilov55+1
Alex Guikalov+1
Блескин Михаил+1
Сергей Сергеев+1
Антифактор+1
Илья Шпаков (старый аккаунт)+1
Кирилл Подушников+1
Никита Новиков+1
Савин Роман+1
Аксёнов Дмитрий+1
enke+1
Yuriy Meshanskiy–1
Львёнок_2302–1
mYm–1
alex26–1
Игорь Шевалдаев–1
Vovan4eg–1
Kardail–1
Sirrus–1
Роман Агапитов–1
Александр Конов–1

Санкт Петербург, 71-152 (ЛВС-2005) № 1106

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 1
От...:07.2008
Модел:71-152 (ЛВС-2005)
Построен:07.2008
Заводски №:6
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
История

• КРМ ЦКР 08.2021 г. по проекту ПС65 (в том числе модернизация тягового э/о)
• ДТП 24.03.2023 г.
• ДТП 13.02.2024 г.
Сход 13.01.2025 г.

Особенности

• Тяговое э/о "Чергос"

Тематическое брендирование

• 09.2015 — 07.2016: реклама "Банк "Санкт-Петербург""
• 07.2016 — 05.2018: "Выгодный Подорожник + Skynet"
• Май — август 2018: "ЧМ по футболу в России"

Коментари · 11

29.08.2008 12:05 MSK
Връзка
HAV · Санкт Петербург
Снимка: 380
За несколько часов до снимка с вагона чуть не слетела часть пантографа
0
+0 / –0
29.08.2008 20:58 MSK
Връзка
pantograph · Санкт Петербург
Снимка: 57
То есть, как это???!!!
0
+0 / –0
29.08.2008 22:28 MSK
Връзка
HAV · Санкт Петербург
Снимка: 380
Петь, в личке
0
+0 / –0
29.08.2008 22:42 MSK
Връзка
Блескин Михаил · Санкт Петербург
Няма снимки
HAV-tram,пишите сюда. Мне тоже интересно, что случилось.
0
+0 / –0
29.08.2008 23:09 MSK
Връзка
Сергей Сергеев · Санкт Петербург
Снимка: 81
Скорее всего и у этого каретка завалилась, как и на 1107. Не расчитаны полупантографы на нашу сеть...
0
+0 / –0
29.08.2008 23:11 MSK
Връзка
pantograph · Санкт Петербург
Снимка: 57
Цитата (Сергей Сергеев, 29.08.2008):
> Скорее всего и у этого каретка завалилась, как и на 1107. Не расчитаны полупантографы на нашу сеть...

А когда это она у 1107 завалилась, а? Я сегодня утром на нём ехал, всё нормально было!
0
+0 / –0
29.08.2008 23:17 MSK
Връзка
HAV · Санкт Петербург
Снимка: 380
Михаил, будем считать, Сергей ответил на твой вопрос ;)
0
+0 / –0
29.08.2008 23:51 MSK
Връзка
Сергей Сергеев · Санкт Петербург
Снимка: 81
Цитата (pantograph, 29.08.2008):
> А когда это она у 1107 завалилась, а? Я сегодня утром на нём ехал, всё нормально было!
В прошлое воскресенье.
0
+0 / –0
30.08.2008 01:07 MSK
Връзка
Орлов Виктор · Санкт Петербург
Снимка: 1478
а у этих полупантографов электрический привод или всё вручную?
0
+0 / –0
30.08.2008 10:36 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
Электрический.
0
+0 / –0
30.08.2008 15:03 MSK
Връзка
Роман Агапитов · Санкт Петербург
Снимка: 1620
Цитата (Сергей Сергеев, 29.08.2008):
> Скорее всего и у этого каретка завалилась, как и на 1107. Не расчитаны полупантографы на нашу сеть...

Как раз наоборот! Завал каретки говорит о том, что в случае повреждения или встрече с препятствием, произойдёт всего-лишь завал каретки, а не срыв пантографа или обрыв КС. Собственно, это "европейский стандарт" - КС важнее, чем пантограф, и именно это и реализовано на питерских "бугелёграфах" и теперь на полупантографах. Да и на ж/д тоже КС считается важнее, чем токоприёмник.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.