TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 74; Karaganda, ZiU-682V [V00] Nr. 6; Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 71; Karaganda, ZiU-682V Nr. 53; Karaganda, ZiU-682V [V00] Nr. 8; Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 19; Karaganda — Old photos (up to 2000 year); Karaganda — Trolleybus Depot
  Karaganda ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 74 
 ZiU-682V [V00] Nr. 6 
 ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 71 
 ZiU-682V Nr. 53 
 ZiU-682V [V00] Nr. 8 
 ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 19 
Old photos (up to 2000 year)  ·  Trolleybus Depot
Троллейбус паркі
Слева направо 74, 8, 53, 6, 19, 71

Autor: Виктор Бергман           Dată: Iulie 1990 an

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 28.11.2015 09:16 MSK
Vizualizări — 698

Informație detaliată

Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 74

Depoul:Trolleybus
Livrat:04.1990
Model:ZiU-682V-012 [V0A]
Anul construcției:04.1990
Numărul de serie:34950
Starea actuală:Retras din circulație (26.06.2007)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:2010

Karaganda, ZiU-682V [V00] Nr. 6

Depoul:Trolleybus
Livrat:10.06.1987
Model:ZiU-682V [V00]
Anul construcției:05.1987
Numărul de serie:28708
Starea actuală:Retras din circulație (18.01.1995)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:1997
Заводская окраска — полностью рыжий.
Не эксплуатировался с 10.1993 г. по причине отсутствия водителей. Использовался как донор запчастей, после простоя списан.

Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 71

Depoul:Trolleybus
Livrat:04.1990
Model:ZiU-682V-012 [V0A]
Anul construcției:04.1990
Numărul de serie:34933
Starea actuală:Retras din circulație (08.04.1996)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:2000
Заводская окраска — белый с красной юбкой.
ДТП 01.1992 г.
Не эксплуатировался с 05.1994 г. по причине неисправности гидроусилителя. Использовался как донор запчастей.
Списан 08.04.1996 под № 3 (взаимная перебивка 3-71, конец срока эксплуатации инвентарного номера 3 1986 г. выпуска)

Karaganda, ZiU-682V Nr. 53

Depoul:Trolleybus
Livrat:07.01.1984
Model:ZiU-682V
Anul construcției:03.1980
Numărul de serie:14246
Starea actuală:Retras din circulație (30.11.1993)
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:02.1993
Anul de casare:1995
Observație:07.01.1984 ex 113
Заводская окраска белый с оранжевой юбкой.

КР Алма-Ата 1987, окраска светло-серый с красной юбкой и подоконными молдингами.
КР Алма-Ата 1989, окраска светло-серый с красной юбкой и подоконными молдингами.
КР Алма-Ата 1991, окраска светло-зелёный верх, борта и юбка синие.

Изменение номера:
07.01.1984 при общей перенумерации присвоен № 53.

Не эксплуатировался с 02.1993.

Karaganda, ZiU-682V [V00] Nr. 8

Depoul:Trolleybus
Livrat:10.06.1987
Model:ZiU-682V [V00]
Anul construcției:05.1987
Numărul de serie:28710
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (14.02.1996) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:1999
Observație:14.02.1996 to (68); 20.10.1997 to 14
Заводская окраска — полностью рыжий.

Изменение номеров.
1. 14.02.1996 по документам списан данный троллейбус ЗИУ-682В00 № 8 1987 г. вып., зав. № 28710.
При этом произошло изменение номеров следующих троллейбусов:
1) Данный троллейбус перебит с № 8 на № 68. Номер 68 на кузов не наносился.
2) Троллейбус № 68 списан по документам данного троллейбуса ЗИУ-682В00 № 8 1987 г. вып., зав. № 28710. Номер 8 на кузов не наносился.

2. 20.10.1997 по документам списан троллейбус ЗИУ-682В00 № 14 1988 г. вып., зав. № 30774.
При этом произошло изменение номеров следующих троллейбусов:
1) Троллейбус № 14 перебит на № 68.
2) Данный троллейбус списан по документам троллейбуса ЗИУ-682В00 № 14 1988 г. вып., зав. № 30774.

Не эксплуатировался с 06.1996 г.

Karaganda, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 19

Depoul:Trolleybus
Livrat:02.1990
Model:ZiU-682V-012 [V0A]
Anul construcției:02.1990
Numărul de serie:34562
Starea actuală:Retras din circulație (20.10.1997)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:2000
Заводская окраска — серый верх, вишнёвые борта. Передний и задний бамперы в цвет бортов.
Прошел кузовной ремонт на авторемзаводе в 1995 г.
Списан под №18, номер не наносился.

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.