TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Филадельфия, PCC II № 2337
  Филадельфия PCC II № 2337  —  маршрут 15
Girard Avenue

Автор: Лайонел · Москва           Дата: 2 ноември 2015 г., понеделник

Статистика

Публикувано 22.11.2015 17:31 MSK
Разглеждан — 476

Подробна информация

Филадельфия, PCC II № 2337

Депо/Парк:Southeastern Pennsylvania Transportation Authority
От...:11.2004
Модел:PCC II
Построен:1947
Заводски №:8929
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:Undergoing reconstruction into PCC III. До 11.2004 — PCC № 2783; до 30.09.1968 — UTC/PRT/PTC
Builder: St. Louis.
Delivered: 04.1947.
Overhauled 02.1986.

Rebuilt.
Departed from Luzerne: 06.02.2003.
Delivered from Brookville: 23.11.2004.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 600D
Время съёмки:02.11.2015 13:51
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:10
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:18 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

25.11.2015 14:47 MSK
Връзка
sarman · Саратов
Снимка: 8879
С какой скоростью эти вагоны ездят? Судя по фото, весь автомобильный поток из-за припаркованных у обочин машин вынужден ехать позади трамвая, не имея возможности двигаться параллельно.
0
+0 / –0
25.11.2015 15:22 MSK
Връзка
Лайонел · Москва
Снимка: 1511
С какой скоростью - не скажу, но посадка/высадка происходит довольно живенько, пробок из-за трамвая не наблюдал - кроме одной, на этом самом месте. Но она была, собственно, и не из-за трамвая - а из-за решившего то ли повернуть, то ли развернуться, и застрявшего на рельсах мусоровоза. Манёвр он стал совершать как раз перед прибытием трамвая, и минут 7 было на этом потеряно...
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.