TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Новасібірск, ГС-4 (КРТТЗ) № СД-5; Новасібірск, ГС-5 № С-4
  НовасібірскГС-4 (КРТТЗ) № СД-5 
 ГС-5 № С-4 
Правобережное (Октябрьское) трамвайное депо

Аўтар: Копылов Эдуард · Санкт-Пецярбург           Дата: 6 лістапада 2015 г., пятніца

Статыстыка

Апублікавана 07.11.2015 20:47 MSK
Праглядаў — 427

Падрабязная інфармацыя

Новасібірск, ГС-4 (КРТТЗ) № СД-5

Лакацыя:Действующие депо и парки
Дэпо / Парк:Филиал № 5 МКП ГЭТ «Правобережный трамвайный»
Мадэль:ГС-4 (КРТТЗ)
Пабудаваны:04.1976
Стан:Працуе
Прызначэнне:Службовы
Пачатак работы:06.1976
Заўвагі:Вихревой снегоочиститель. До ???? — С-5
Заводской номер отсутствует

Новасібірск, ГС-5 № С-4

Лакацыя:Действующие депо и парки
Дэпо / Парк:Филиал № 5 МКП ГЭТ «Правобережный трамвайный»
Мадэль:ГС-5
Пабудаваны:1966
Стан:Не працуе
Прызначэнне:Службовы
Заўвагі:Роторный снегоочиститель
Шнекороторный рабочий орган демонтирован
Заводской номер отсутствует

Каментары · 2

08.11.2015 07:51 MSK
Спасылка
Фота: 359
Аж 90-ми пахнуло... Ну на кой ему вторая "дуга", коли стёкла бронированные?
+1
+1 / –0
08.11.2015 12:41 MSK
Спасылка
Александр Vl · Владивосток
Фота: 5651
Такое тип устройства (сдвоенные бугеля) для спецвагонов как раз таки характерен, тем более, что задний обзор доступен за счёт, как я вижу, зеркал заднего вида.
В любом случае многие согласятся, что бывают разные ситуации, вдруг нужно будет сдать назад. Так со вторым бугелем будет в разы проще.
Смотрю, что в каждом депо у снегочистов свои специфические детали, но так даже интереснее.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.