TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Vinnica, Tatra KT4SU № 228; Vinnica — Production of VinWay trams; Trams — Tatra KT4SU
  Vinnica Tatra KT4SU № 228 
Production of VinWay trams
Trams — Tatra KT4SU
Трамвайне депо
Будущее сочленение низкопольной секции и передней секции. Фото myvin.com.ua

Nosūtījis EVD · Vinnica           Datums: 22 oktobri 2015 g., ceturtdiena

Statistika

Publicēts 23.10.2015 14:47 MSK
Skatījumus — 1217

Sīkāka informācija

Vinnica, Tatra KT4SU № 228

Atrašanās vieta:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depo/Parks:Tram depot
Modelis:Tatra KT4SU
Ražots:1990
Rūpnīcas №:178978
Pašreiz stāvoklis:CWR / modernizācija (modeļas maiņa) (07.2016) Nedarbojas
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:07.2016 to KT4UA “VinWay”

Komentāri · 1

06.11.2015 21:11 MSK
Saite
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Kopīgs redaktors
Было бы любопытно взглянуть для сравнения на аналогичный узел оригинального вагона Tatra KT4* до модернизации.

Сколько степеней свободы у такого сочленения? Одна, или три? Возможна ли взаимная скрутка секций в поперечной вертикальной плоскости?

Если степеней свободы три, тогда, внутри дышла слева должен быть установлен "усечённый" сверху и снизу шар (шаровой слой: http://chertegnik.ru/uploads/posts/2013-...327-04.jpg) с вертикальным отверстием под штифт. Если же степень свободы одна, тогда вместо усечённого шара понадобятся два конуса, облегающих дышло сверху и снизу.
0
+0 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.