TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Vinica, Tatra KT4SU nr. 228; Vinica — Production of VinWay trams; Trams — Tatra KT4SU
  Vinica Tatra KT4SU nr. 228 
Production of VinWay trams
Trams — Tatra KT4SU
Трамвайне депо
Будущее сочленение низкопольной секции и передней секции. Фото myvin.com.ua

Atsiuntė EVD · Vinica           Data: 2015 m. spalio 22 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 23.10.2015 14:47 MSK
Peržiūrų — 1217

Detali informacija

Vinica, Tatra KT4SU nr. 228

Lokacija:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depas/Parkas:Tram depot
Modelis:Tatra KT4SU
Pagamintas:1990
Gamyklinis numeris:178978
Dabartinė būsena:Kapitalinis remontas/modernizacija (naujas modelis) (2016-07) Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:07.2016 to KT4UA “VinWay”

Komentarai · 1

06.11.2015 21:11 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Было бы любопытно взглянуть для сравнения на аналогичный узел оригинального вагона Tatra KT4* до модернизации.

Сколько степеней свободы у такого сочленения? Одна, или три? Возможна ли взаимная скрутка секций в поперечной вертикальной плоскости?

Если степеней свободы три, тогда, внутри дышла слева должен быть установлен "усечённый" сверху и снизу шар (шаровой слой: http://chertegnik.ru/uploads/posts/2013-...327-04.jpg) с вертикальным отверстием под штифт. Если же степень свободы одна, тогда вместо усечённого шара понадобятся два конуса, облегающих дышло сверху и снизу.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.