TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Vinnõtsja, Tatra KT4SU № 228; Vinnõtsja — Production of VinWay trams; Trams — Tatra KT4SU
  Vinnõtsja Tatra KT4SU № 228 
Production of VinWay trams
Trams — Tatra KT4SU
Трамвайне депо
Будущее сочленение низкопольной секции и передней секции. Фото myvin.com.ua

Saatis EVD · Vinnõtsja           Kuupäev: 22 oktoober 2015 a., neljapäev

Statistika

Avaldatud 23.10.2015 14:47 MSK
Vaatamisi — 1217

Detailne info

Vinnõtsja, Tatra KT4SU № 228

Asukoht:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depoo:Tram depot
Mudel:Tatra KT4SU
Ehitatud:1990
Tehase number:178978
Praegune olukord:Moderniseeritud (mudeli vahetus) (07.2016) Ei tööta
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:07.2016 to KT4UA “VinWay”

Kommentaarid · 1

06.11.2015 21:11 MSK
Link
ViktorRy · Samara
Fotosid: 20 · Üldtoimetaja
Было бы любопытно взглянуть для сравнения на аналогичный узел оригинального вагона Tatra KT4* до модернизации.

Сколько степеней свободы у такого сочленения? Одна, или три? Возможна ли взаимная скрутка секций в поперечной вертикальной плоскости?

Если степеней свободы три, тогда, внутри дышла слева должен быть установлен "усечённый" сверху и снизу шар (шаровой слой: http://chertegnik.ru/uploads/posts/2013-...327-04.jpg) с вертикальным отверстием под штифт. Если же степень свободы одна, тогда вместо усечённого шара понадобятся два конуса, облегающих дышло сверху и снизу.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.