TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Vinica, Tatra KT4SU č. 228; Vinica — Production of VinWay trams; Trams — Tatra KT4SU
  Vinica Tatra KT4SU č. 228 
Production of VinWay trams
Trams — Tatra KT4SU
Трамвайне депо
Будущее сочленение низкопольной секции и передней секции. Фото myvin.com.ua

Zaslal EVD · Vinica           Datum: Čtvrtek 22. října 2015

Statistika

Zveřejněno 23.10.2015 14:47 MSK
Zhlédnutí — 1217

Podrobné informace

Vinica, Tatra KT4SU č. 228

Lokace:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Vozovna:Tram depot
Typ:Tatra KT4SU
Vyroben:1990
Výrobní číslo:178978
Současný stav:GO/modernizace (přetypování) (7/2016) Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Poznámka:07.2016 to KT4UA “VinWay”

Komentáře · 1

06.11.2015 21:11 MSK
Odkaz
ViktorRy · Samara
Fotografií: 20 · Redaktor všech databází
Было бы любопытно взглянуть для сравнения на аналогичный узел оригинального вагона Tatra KT4* до модернизации.

Сколько степеней свободы у такого сочленения? Одна, или три? Возможна ли взаимная скрутка секций в поперечной вертикальной плоскости?

Если степеней свободы три, тогда, внутри дышла слева должен быть установлен "усечённый" сверху и снизу шар (шаровой слой: http://chertegnik.ru/uploads/posts/2013-...327-04.jpg) с вертикальным отверстием под штифт. Если же степень свободы одна, тогда вместо усечённого шара понадобятся два конуса, облегающих дышло сверху и снизу.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.