TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Виница, Tatra KT4SU № 228; Виница — Производство трамваев VinWay; Трамваи — Tatra KT4SU
  Виница Tatra KT4SU № 228 
Производство трамваев VinWay
Трамваи — Tatra KT4SU
Трамвайне депо
Будущее сочленение низкопольной секции и передней секции. Фото myvin.com.ua

Качено от EVD · Виница           Дата: 22 октомври 2015 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 23.10.2015 14:47 MSK
Разглеждан — 1217

Подробна информация

Виница, Tatra KT4SU № 228

Местоположение:КП «Винницкая транспортная компания»
Депо/Парк:Трамвайное депо
Модел:Tatra KT4SU
Построен:1990
Заводски №:178978
Текущо състояние:КВР/модернизация (смяна на модел) (07.2016) Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:С 07.2016 — KT4UA «VinWay»

Коментари · 1

06.11.2015 21:11 MSK
Връзка
ViktorRy · Самара
Снимка: 20 · Общ редактор
Было бы любопытно взглянуть для сравнения на аналогичный узел оригинального вагона Tatra KT4* до модернизации.

Сколько степеней свободы у такого сочленения? Одна, или три? Возможна ли взаимная скрутка секций в поперечной вертикальной плоскости?

Если степеней свободы три, тогда, внутри дышла слева должен быть установлен "усечённый" сверху и снизу шар (шаровой слой: http://chertegnik.ru/uploads/posts/2013-...327-04.jpg) с вертикальным отверстием под штифт. Если же степень свободы одна, тогда вместо усечённого шара понадобятся два конуса, облегающих дышло сверху и снизу.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.