TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) № 2117; Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) № 2118
  Magnitogorsk 71-605 (KTM-5M3) № 2117  —  მარშრუტი 1, СМЕ 2117+2118
 71-605 (KTM-5M3) № 2118  —  მარშრუტი 1, СМЕ 2117+2118
Улица Грязнова / Проспект Карла Маркса (Площадь Мира)

ავტორი: dimas1713 · Magnitogorsk           Date: 17 ივლისი 2015 წელი, პარასკევი

Statistics

Published 13.08.2015 12:25 MSK
ნახვები — 185

Detailed info

Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) № 2117

დეპო:Tramway depot # 1
დან...:21.07.2010
მოდელი:71-605 (KTM-5M3)
დამზადებულია:11.1981
ქარხნის ნომერი№:7006
ამდროინდელი მდგომარეობა:ჩამოწერილი (08.2020)
დანიშნულება:სამგაზვრო
ჩამოწერილი:10.2020
შესწორება:21.07.2010 ex # 2
Введен в эксплуатацию в декабре 1981 г.
21 июля 2010 г. передан из депо № 2
СМЕ 2117+2118 (до середины октября 2014 г.) → СМЕ 2117+2118 (до 20 сентября 2015 г.) → 2117 (до 27 сентября 2015 г.) → СМЕ 2117+2118 (до 8 июля 2016 г.) → 2117
Остановлен 1 февраля 2020 г. Последний день работы на линии — 31 января 2020 г. (маршрут №4)

Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) № 2118

დეპო:Tramway depot # 1
დან...:10.2014
მოდელი:71-605 (KTM-5M3)
დამზადებულია:11.1984
ქარხნის ნომერი№:9085
ამდროინდელი მდგომარეობა:ჩამოწერილი
დანიშნულება:სამგაზვრო
ჩამოწერილი:09.2017
შესწორება:10.2014 ex 1081
Введен в эксплуатацию в декабре 1984 г.
Ранее СМЕ 1082+1081
В интервале с 15 по 24 октября 2014 г. перенумерован в 2118
СМЕ 2117+2118 (до 20 сентября 2015 г.) → 2118 (не работал после расцепления СМЕ до 27 сентября 2015 г.) → СМЕ 2117+2118 (до 8 июля 2016 г.) → 2118

Camera Settings

Model:FinePix S4200
Copyright Information:
Date and Time:17.07.2015 06:58
Exposure Time:1/1000 sec
Aperture Value:4.9
ISO Speed:100
Focal Length:14.3 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.