TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, 71-147К (ЛВС-97К) № 7101
  Санкт Петербург 71-147К (ЛВС-97К) № 7101  —  маршрут 23
Новочеркасский проспект

Автор: misa · Санкт Петербург           Дата: 2 юли 2015 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 02.07.2015 19:22 MSK
Разглеждан — 559

Подробна информация

Санкт Петербург, 71-147К (ЛВС-97К) № 7101

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 7
От...:10.1997
Модел:71-147К (ЛВС-97К)
Построен:10.1997
Заводски №:1483
Текущо състояние:Бракуван (05.09.2022)
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:30.08.2022
Бракуван (Наряз.):01.2023
История

• 2006 г.: возгорание в салоне с повреждением шкафа с оборудованием и первой секции
• Восстановлен на ПТМЗ
ДТП 04.05.2016 г.

Особенности

• На вагоне первоначально был установлен усть-катавский пантограф

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

03.07.2015 09:52 MSK
Връзка
Снимка: 300
Ему что гофры содрали?
+2
+2 / –0
03.07.2015 10:16 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
Да. Типа, под ними коррозия больше.
+2
+2 / –0
03.07.2015 13:26 MSK
Връзка
Снимка: 59
Цитата (Tolya, 03.07.2015):
> Да. Типа, под ними коррозия больше.

Там действительно больше,на наших ЛМ-93 от них избавились на 2х вагонах...
0
+0 / –0
04.07.2015 00:24 MSK
Връзка
Снимка: 16
Цитата (Tolya, 03.07.2015):
> Типа, под ними коррозия больше.

А за счёт чего?
0
+0 / –0
04.07.2015 00:45 MSK
Връзка
Роман Данилов · Санкт Петербург
Снимка: 181
Цитата (Карандаш, 04.07.2015):
> за счёт чего?

За счет того, что под него попадает влага
0
+0 / –0
09.07.2015 04:06 MSK
Връзка
Александр Vl · Владивосток
Снимка: 5671
Цитата (Роман Забавин, 03.07.2015):
> Там действительно больше, на наших ЛМ-93 от них избавились на 2х вагонах...
Таки прямо на двух? А почему ж не на трёх (319, 320, 298)?
Хах, а потому что на ЛМ 320 и 319 их никогда и не было (модель 1996 года выпуска) не имели этих лееров и верхних бортиков. Петербуржцы наверняка знают как их называют по нормальному (бортики). Поправьте меня односайтовцы с города на Неве, если я где-то оказался далёк от истины.
По нашему городу: сняли только родные пантографы. Передний бампер на 320 сняли в процессе подготовки к 9 мая и существенного ремонта ходовой части в своё время. И родные стоп-сигналы заменили + габариты кое-где.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.