TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Moskwa, Tatra T3SU Nr 0520
  Moskwa Tatra T3SU Nr 0520  —  0520-0521
 Tatra T3SU Nr 0521  —  0520-0521
Улица Преображенский Вал

Autor: Alex Ivanov · Moskwa           Data: 4 czerwca 2015 r., czwartek

Statystyka

Opublikowano 09.06.2015 19:06 MSK
Odsłon — 1575

Dokładna informacja

Ocena

Ranking: +87
Александров Николай+1
димус+1
Клим Максим+1
kamaz+1
Dan_moscow+1
Владислаv 5689+1
Троллейбусник 1968+1
Алексей Волков+1
Trevoreezy+1
Yastrebov Nikolay+1
Егор Захаров+1
Даниил Пантя+1
Tvans+1
CePe6P9lHblu_CJluToK+1
ЛиАЗиУ+1
mixkol+1
TverChelov+1
Трамвай 1+1
Сергей Лапин+1
Yuriy Meshanskiy+1
Tineve+1
Fjord Below+1
татр-т6б5+1
Сергей Советский+1
Novert Байкальский+1
Илья+1
Андрей Сычёв+1
Луис+1
Ramirez+1
Станислав Тихомиров+1
YaMain+1
Олег Довгалюк+1
Михаил Дображанский+1
Сергей Валерьевич+1
driver9817+1
Станислав Лаврентьев+1
Дамир Абдуллин+1
Dима66+1
Игорь Букатин+1
misa+1
Etix1979+1
Andrey_Sheva+1
Diman+1
Oleja-kid+1
3142+1
Серега Ф.+1
Daniel Košťál+1
Виталий В+1
Сэм+1
EVD+1
Головизин Сергей+1
Константин Т.+1
Роман Антипов+1
Федор Киселев+1
СтаС+1
Star2007+1
ЛВС-86К (8181)+1
Дмитрий Денисенко+1
sergasl+1
Лев Мощевитин+1
Абрам+1
Сергей Транзит+1
Изускин Александр+1
Илья Шпаков+1
VALERA-Y-Ka+1
Сергей Визгалов+1
Кирилл Величко+1
AVB+1
боярышник+1
sgr+1
Палощ+1
Semën Kuznetsov+1
femida-msk+1
Serj+1
Дмитрий Иванов+1
Ymtram+1
ARTём+1
1Rегион+1
Александр Рябов+1
Андрей Дем+1
Александр Марьянович+1
Владислав Лысов+1
Т.Л.Н.+1
Иван Петраков+1
Андрей Плешков+1
Александр Шанин+1
Никита Лапин+1

Moskwa, Tatra T3SU Nr 0520

Zajezdnia:Rusakova tram depot
Od...:20.09.1994
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1981
Numer fabryczny:170399
Stan obecny:Wycofany
Rodzaj:Techniczny
Notatka:Буксир вагона-путеизмерителя 0521. 20.09.1994 ex 5225; 11.05.1987 ex revenue service
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 2+1 (диваны)

История

• 05.1987: переоборудован на ТРЗ в буксир вагона-путеизмерителя
• 03.2019: перевезен на ТРЗ для хранения
• 28.11.2025: перевезен в Краснопресненское трамвайное депо для хранения

Komentarze · 4

10.06.2015 13:55 MSK
Link
Zdjęć: 1
Очень интересный пантограф, с колесом. У нас в Питере, помню, был такой же на одном (или двух) ЛМ-49...
+2
+2 / –0
10.06.2015 21:50 MSK
Link
USSR-88 · Noworosyjsk
Zdjęć: 37
Для какой цели ему разнотипные тележки поставили?
0
+0 / –0
11.06.2015 11:46 MSK
Link
Zdjęć: 1
Да, мне тоже любопытно. Может быть, к тележке метро легче приспособить что-то вроде самописца, который вычерчивает кривую межниточных расстояний?..
0
+0 / –0
11.06.2015 11:48 MSK
Link
Zdjęć: 244
Думаю, трамвайное хозяйство не стало озадачивать себя разработкой трамвайной тележки для путеизмерения, и просто позаимствовали конструкцию у метрополитена.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.