TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Санкт-Пецярбург, ЛВС-86К № 7026
  Санкт-Пецярбург ЛВС-86К № 7026  —  маршрут 27
Дальневосточный проспект

Аўтар: misa · Санкт-Пецярбург           Дата: 14 сакавіка 2015 г., субота

Статыстыка

Апублікавана 25.03.2015 12:08 MSK
Праглядаў — 339

Падрабязная інфармацыя

Санкт-Пецярбург, ЛВС-86К № 7026

Лакацыя:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Дэпо / Парк:Трамвайный парк № 7
З...:06.1996
Мадэль:ЛВС-86К
Пабудаваны:06.1996
Заводскі №:1458
Стан:Спісаны (12.2023)
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:19.10.2023
Заўвагі:Приписан к ПТО "Рыбацкое"
История

• КВР ЦКР 12.2016 г.

Особенности

• Последний синий ЛВС-86

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 4

25.03.2015 16:21 MSK
Спасылка
Андрей Корнильев · Санкт-Пецярбург
Няма фота
По данным с заводской таблички вагон построен в июне 1996 года. А согласно
официальному списку подвижного состава володарского трампарка составленному по состоянию на 21.06.01 дата постройки вагона 22/08/96.
+3
+3 / –0
31.07.2016 19:57 MSK
Спасылка
Фота: 15
Давно задаюсь вопросом: последнее сидение по правому борту (в хвосте) у данного вагона находится на постаменте. Это даже не сидение, а ТРОН! Ибо огорожен поручнями и перед ним дофига места. Больше такого я нигде не видел. В чём был смысл такого извращения? Это сидение и его окружение даже отсюда видно.
З.Ы. Единственное место в хвосте, которое всегда сухое. :)
0
+0 / –0
01.08.2016 00:22 MSK
Спасылка
Arctic Fox · Санкт-Пецярбург
Фота: 921
Цитата (Assate, 31.07.2016):
> Это даже не сидение, а ТРОН! Ибо огорожен поручнями и перед ним дофига места. Больше такого я нигде не видел.

По описанию - стандартное место кондуктора, такие "троны" возводились в 90-е во всех ЛВСах.
0
+0 / –0
01.08.2016 13:09 MSK
Спасылка
Фота: 15
Место кондуктора у него на своём месте - около узла сочленения. Хвостовой постамент ещё больше и круче.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.