TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Sankt-Peterburg, LVS-86K № 3406
  Sankt-Peterburg LVS-86K № 3406  —  Marsruut 30
Ириновский проспект

Autor: 000Nikita000 · Sankt-Peterburg           Kuupäev: 15 märts 2015 a., pühapäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 17.03.2015 22:42 MSK
Vaatamisi — 534

Detailne info

Sankt-Peterburg, LVS-86K № 3406

Asukoht:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depoo:Tram depot #3
Alates:21.01.2013
Mudel:LVS-86K
Ehitatud:10.1990
Tehase number:1128
Praegune olukord:Ümberregistreeritud/edasi antud linna siseselt (05.2016)
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:21.01.2013 ex 3033. 05.2016 to Tram depot #5, 5130
История

• На заводской табличке дата постройки 09.90.Бортнадпись: построен 17.10.90
• На вагоне первоначально был установлен усть-катавский пантограф
• КВР ТмП-1 07.2013 г.
ДТП 20.05.2024 г.

Тематическое брендирование

• 09.2018 — весна 2020: "Переходи на зелёный + Skynet"

Kommentaarid · 7

18.03.2015 14:02 MSK
Link
Fotosid: 1
Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
Экономия?
0
+0 / –0
18.03.2015 15:23 MSK
Link
Flam · Novi Sad
Fotosid: 473
Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Экономия?

Зачем он на выделенке?
+6
+6 / –0
18.03.2015 17:58 MSK
Link
Fotosid: 1
На Кронверкском проспекте - тоже выделенка, все студенты ИТМО по ней шагают...
0
+0 / –0
18.03.2015 20:10 MSK
Link
Fotod puuduvad
Там же плитка. Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием. А здесь что он должен ограничивать?


Цитата (Flam, 18.03.2015):
> Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> > Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Зачем он на выделенке?

Неверный ответ вопросом на вопрос. Надо было - зачем он при открытых шпалах?
0
+1 / –1
18.03.2015 20:35 MSK
Link
Fotosid: 196
Цитата (Виктор Бойков, 18.03.2015):
> Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием

Бухарестская, Просвет?
0
+0 / –0
18.03.2015 20:48 MSK
Link
Fotosid: 931
А в Донецке, например, и на совмещёнке кое-где рельсы без жёлоба: http://transphoto.ru/photo/597734/ Просто зазор между плиткой и рельсом.
0
+0 / –0
18.03.2015 20:52 MSK
Link
Fotod puuduvad
Это уже исключение в другую сторону. Не укладка рельсов Тв*, где и без них можно обойтись, а недостаток их там, где надо. Кто сказал, что проекты этих линий делали прямыми руками и ясным мозгом?
Вот на Бухарестской плитку и корячит.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.