TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Petrohrad, LVS-86K č. 3406
  Petrohrad LVS-86K č. 3406  —  linka 30
Ириновский проспект

Autor: 000Nikita000 · Petrohrad           Datum: Neděle 15. března 2015

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 17.03.2015 22:42 MSK
Zhlédnutí — 534

Podrobné informace

Petrohrad, LVS-86K č. 3406

Lokace:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Vozovna:Tram depot #3
Od...:21. 01. 2013
Typ:LVS-86K
Vyroben:10/1990
Výrobní číslo:1128
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (5/2016)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:21.01.2013 ex 3033. 05.2016 to Tram depot #5, 5130
История

• На заводской табличке дата постройки 09.90.Бортнадпись: построен 17.10.90
• На вагоне первоначально был установлен усть-катавский пантограф
• КВР ТмП-1 07.2013 г.
ДТП 20.05.2024 г.

Тематическое брендирование

• 09.2018 — весна 2020: "Переходи на зелёный + Skynet"

Komentáře · 7

18.03.2015 14:02 MSK
Odkaz
Fotografií: 1
Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
Экономия?
0
+0 / –0
18.03.2015 15:23 MSK
Odkaz
Flam · Novi Sad
Fotografií: 473
Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Экономия?

Зачем он на выделенке?
+6
+6 / –0
18.03.2015 17:58 MSK
Odkaz
Fotografií: 1
На Кронверкском проспекте - тоже выделенка, все студенты ИТМО по ней шагают...
0
+0 / –0
18.03.2015 20:10 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Там же плитка. Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием. А здесь что он должен ограничивать?


Цитата (Flam, 18.03.2015):
> Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> > Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Зачем он на выделенке?

Неверный ответ вопросом на вопрос. Надо было - зачем он при открытых шпалах?
0
+1 / –1
18.03.2015 20:35 MSK
Odkaz
Fotografií: 196
Цитата (Виктор Бойков, 18.03.2015):
> Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием

Бухарестская, Просвет?
0
+0 / –0
18.03.2015 20:48 MSK
Odkaz
Fotografií: 931
А в Донецке, например, и на совмещёнке кое-где рельсы без жёлоба: http://transphoto.ru/photo/597734/ Просто зазор между плиткой и рельсом.
0
+0 / –0
18.03.2015 20:52 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Это уже исключение в другую сторону. Не укладка рельсов Тв*, где и без них можно обойтись, а недостаток их там, где надо. Кто сказал, что проекты этих линий делали прямыми руками и ясным мозгом?
Вот на Бухарестской плитку и корячит.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.