TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛВС-86К № 3406
  Санкт Петербург ЛВС-86К № 3406  —  маршрут 30
Ириновский проспект

Автор: 000Nikita000 · Санкт Петербург           Дата: 15 март 2015 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 17.03.2015 22:42 MSK
Разглеждан — 534

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛВС-86К № 3406

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 3
От...:21.01.2013
Модел:ЛВС-86К
Построен:10.1990
Заводски №:1128
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (05.2016)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 21.01.2013 — 3033. С 05.2016 — ТП-5, 5130
История

• На заводской табличке дата постройки 09.90.Бортнадпись: построен 17.10.90
• На вагоне первоначально был установлен усть-катавский пантограф
• КВР ТмП-1 07.2013 г.
ДТП 20.05.2024 г.

Тематическое брендирование

• 09.2018 — весна 2020: "Переходи на зелёный + Skynet"

Коментари · 7

18.03.2015 14:02 MSK
Връзка
Филиппов Владимир · Санкт Петербург
Снимка: 1
Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
Экономия?
0
+0 / –0
18.03.2015 15:23 MSK
Връзка
Flam · Нови Сад
Снимка: 473
Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Экономия?

Зачем он на выделенке?
+6
+6 / –0
18.03.2015 17:58 MSK
Връзка
Филиппов Владимир · Санкт Петербург
Снимка: 1
На Кронверкском проспекте - тоже выделенка, все студенты ИТМО по ней шагают...
0
+0 / –0
18.03.2015 20:10 MSK
Връзка
Няма снимки
Там же плитка. Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием. А здесь что он должен ограничивать?


Цитата (Flam, 18.03.2015):
> Цитата (Филиппов Владимир, 18.03.2015):
> > Почему отказались от обычного трамвайного рельса - желобчатого?
> Зачем он на выделенке?

Неверный ответ вопросом на вопрос. Надо было - зачем он при открытых шпалах?
0
+1 / –1
18.03.2015 20:35 MSK
Връзка
Евгений Карьялайнен · Санкт Петербург
Снимка: 196
Цитата (Виктор Бойков, 18.03.2015):
> Жёлоб только и нужен для случаев, когда путь с покрытием

Бухарестская, Просвет?
0
+0 / –0
18.03.2015 20:48 MSK
Връзка
Снимка: 931
А в Донецке, например, и на совмещёнке кое-где рельсы без жёлоба: http://transphoto.ru/photo/597734/ Просто зазор между плиткой и рельсом.
0
+0 / –0
18.03.2015 20:52 MSK
Връзка
Няма снимки
Это уже исключение в другую сторону. Не укладка рельсов Тв*, где и без них можно обойтись, а недостаток их там, где надо. Кто сказал, что проекты этих линий делали прямыми руками и ясным мозгом?
Вот на Бухарестской плитку и корячит.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.