TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Saratów, 71-605 (KTM-5M3) Nr 2207
  Saratów 71-605 (KTM-5M3) Nr 2207  —  linia 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Autor: Диман из КТМ-5 · Psków           Data: 6 lipca 2008 r., niedziela

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Opublikowano 20.07.2008 14:21 MSK
Odsłon — 504

Dokładna informacja

Saratów, 71-605 (KTM-5M3) Nr 2207

Zajezdnia:Zavodskoe tramway depot (# 2)
Model:71-605 (KTM-5M3)
Wyprodukowany:04.1987
Numer fabryczny:10951
Stan obecny:Skasowany (11.2023)
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:08.2020
Zezłomowany:2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Komentarze · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Link
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Link
Zdjęć: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Link
СтаС · Moskwa
Zdjęć: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.