TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Saratovas, 71-605 (KTM-5M3) nr. 2207
  Saratovas 71-605 (KTM-5M3) nr. 2207  —  maršrutas 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Autorius: Диман из КТМ-5 · Pskovas           Data: 2008 m. liepos 6 d., sekmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 20.07.2008 14:21 MSK
Peržiūrų — 504

Detali informacija

Saratovas, 71-605 (KTM-5M3) nr. 2207

Depas/Parkas:Zavodskoe tramway depot (# 2)
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Pagamintas:1987-04
Gamyklinis numeris:10951
Dabartinė būsena:Nurašytas (2023-11)
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2020-08
Utilizuotas:2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Komentarai · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Nuoroda
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Nuoroda
Foto: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Nuoroda
СтаС · Maskva
Foto: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.