TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Saratov, 71-605 (KTM-5M3) № 2207
  Saratov 71-605 (KTM-5M3) № 2207  —  Marsruut 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Autor: Диман из КТМ-5 · Pihkva           Kuupäev: 6 juuli 2008 a., pühapäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 20.07.2008 14:21 MSK
Vaatamisi — 504

Detailne info

Saratov, 71-605 (KTM-5M3) № 2207

Depoo/park:Zavodskoe tramway depot (# 2)
Mudel:71-605 (KTM-5M3)
Valmistatud:04.1987
Tehase number:10951
Hetkeseis:Maha kantud (11.2023)
Otstarve:Liinisõiduk
Viimane liinipäev:08.2020
Utiliseeritud:2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Kommentaarid · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Link
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Link
Fotosid: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Link
СтаС · Moskva
Fotosid: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.