TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Saratov, 71-605 (KTM-5M3) č. 2207
  Saratov 71-605 (KTM-5M3) č. 2207  —  linka 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Autor: Диман из КТМ-5 · Pskov           Datum: Neděle 6. července 2008

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 20.07.2008 14:21 MSK
Zhlédnutí — 504

Podrobné informace

Saratov, 71-605 (KTM-5M3) č. 2207

Vozovna:Zavodskoe tramway depot (# 2)
Typ:71-605 (KTM-5M3)
Vyroben:4/1987
Výrobní číslo:10951
Současný stav:Vyřazen (11/2023)
Účel provozu:Osobní
Odstaven:8/2020
Sešrotován:2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Komentáře · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Odkaz
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Odkaz
Fotografií: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Odkaz
СтаС · Moskva
Fotografií: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.