TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Саратов, 71-605 (КТМ-5М3) № 2207
  Саратов 71-605 (КТМ-5М3) № 2207  —  маршрут 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Автор: Диман из КТМ-5 · Псков           Дата: 6 юли 2008 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 20.07.2008 14:21 MSK
Разглеждан — 504

Подробна информация

Саратов, 71-605 (КТМ-5М3) № 2207

Депо/Парк:Заводское трамвайное депо (№ 2)
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:04.1987
Заводски №:10951
Текущо състояние:Бракуван (11.2023)
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:08.2020
Бракуван (Наряз.):2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Коментари · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Връзка
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Връзка
Снимка: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Връзка
СтаС · Москва
Снимка: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.