TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Саратаў, 71-605 (КТМ-5М3) № 2207
  Саратаў 71-605 (КТМ-5М3) № 2207  —  маршрут 8
Фруктовый проезд
На фоне Алтынной горы.

Аўтар: Диман из КТМ-5 · Пскоў           Дата: 6 ліпеня 2008 г., нядзеля

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 20.07.2008 14:21 MSK
Праглядаў — 504

Падрабязная інфармацыя

Саратаў, 71-605 (КТМ-5М3) № 2207

Дэпо / Парк:Заводское трамвайное депо (№ 2)
Мадэль:71-605 (КТМ-5М3)
Пабудаваны:04.1987
Заводскі №:10951
Стан:Спісаны (11.2023)
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:08.2020
Утылiзаваны:2025
2007 — КВР в Заводском депо.

Каментары · 3

21.07.2008 01:30 MSK
Спасылка
Александр GUSb
Интересно, а почему в наших КТМ-5 кабина водителя "болтается" относительно остальной части вагона, да и стенки иногда шатаются относительно пола?
21.07.2008 09:40 MSK
Спасылка
Фота: 4367
Рама у вагона недостаточно жёсткая. Некоторые считают это недостатком. Но всё же такая рама имеет и свои плюсы.
0
+0 / –0
21.07.2008 10:28 MSK
Спасылка
СтаС · Масква
Фота: 977
Главный плюс такой рамы - это гашение колебаний от жёсткой КТМовской тележки, что привносит несколько большую мягкость и комфортность при езде, чем на "жёстких" 8ках и 19ках. Зато дохнет, гниёт и ломается всё это на 5+. За сим либо всё это непрестанно варится, если у хозяйства есть желание тянуть вагон по 20-30 лет (что, как вы понимаете, не бесплатно, как по расходным, так и по трудочасам), либо вагон списывается через половину срока эксплуатации (как первые в Алма-Ате), либо у него, как в Петербурге, начинают свесы на ходу отрываться. Одним словом мучение.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.