TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Москва, МТТА № 2403
  Москва МТТА № 2403  —  маршрут 19
Кольцо "Каланчёвская улица"

Автор: Andrey_1989 · Москва           Дата: 16 декември 2014 г., вторник

Статистика

Публикувано 16.12.2014 21:33 MSK
Разглеждан — 586

Подробна информация

Москва, МТТА № 2403

Депо/Парк:Трамвайное депо имени Н.Э. Баумана
От...:12.2012
Модел:МТТА
Построен:12.2012
Заводски №:17
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (10.2017) Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:До 12.2012 — Краснопресненское, Tatra T3SU № 3577; до 09.2008 — 3576; до 09.1994 — 5576. С 10.2017 — Апакова; с 08.2019 — 30325; с 03.10.2020 — Апакова (ТРЗ); с 08.10.2020 — Краснопресненское; с 24.03.2021 — Саратов, 30325; с 09.2022 — 2323
Москва:
СМЕ 3852+3576.
СМЕ 3569+3576.
До 09.2008 — СМЕ 3976+3576.
С 09.2008 до 10.2009 — СМЕ 3801+3577.
С 10.2009 до 11.2009 — СМЕ 3772+3577.
Списан как 3577 в ноябре 2009 г.

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 11

16.12.2014 21:43 MSK
Връзка
Снимка: 1119
Вилку буксировочную из жести вырезали, что ли?
+1
+1 / –0
16.12.2014 21:44 MSK
Връзка
Снимка: 1003
Вилка захотела куфать))))
+4
+4 / –0
17.12.2014 18:17 MSK
Връзка
Иван Шишкин · Берлин
Снимка: 1203 · Общ редактор
Объясните глупому, для чего строить фактически прототип Татры Т3? Типа чтоб все думали, что это настоящий старинный трамвай?!
0
+1 / –1
17.12.2014 18:18 MSK
Връзка
leaburn · Москва
Няма снимки
Потому что это классика )
0
+0 / –0
17.12.2014 18:19 MSK
Връзка
Снимка: 422 · Общ редактор
Это оригинальный Т3, в который установили новое оборудование.
+5
+5 / –0
17.12.2014 19:01 MSK
Връзка
Иван Шишкин · Берлин
Снимка: 1203 · Общ редактор
Цитата (Карданный Вал, 17.12.2014):
> Это оригинальный Т3, в который установили новое оборудование.

Большое спасибо!
0
+0 / –0
17.12.2014 19:50 MSK
Връзка
М-95 · Нижни Новгород
Няма снимки
Цитата (Карданный Вал, 17.12.2014):
> Это оригинальный Т3, в который установили новое оборудование.

МТТА расшифровывается если мне не изменяет память как "Модернизация Трамвая Татра Асинхронная",т.е. на нем установлен асинхронный тяговой привод взамен обычной татровской РКСУ с ускорителем.
.
+4
+4 / –0
17.12.2014 21:20 MSK
Връзка
Снимка: 6
МТТА-Модернизированая Татра Трз Асинхронная.
+1
+1 / –0
18.12.2014 09:40 MSK
Връзка
андрюха · Каменское
Снимка: 237
Как не крути но кузов у чехов получился очень надёжным.
0
+0 / –0
18.12.2014 10:22 MSK
Връзка
Юрьевич · Москва
Снимка: 4
Интересно, зачем сняли кожух над лобовым трафаретом? Да и нашлепка возле стеклоочистителя смотрится некрасиво. Ведь на старых татрах был лючок под которым были розетки. И второй вопрос: при резком торможении ломик для перевода стрелок не вылетает из своего гнезда?
0
+0 / –0
18.12.2014 10:22 MSK
Връзка
GentelHint · Киев
Няма снимки
Цитата (андрюха, 18.12.2014):
> Как не крути но кузов у чехов получился очень надёжным.

С тем лишь условием, если за этим самым кузовом хоть более-менее следят. Ежели дело совсем запускается, то получается как в КНДР, где на некоторых вагонах задня часть сразу после двери просто перекашивалась, или рама в середину прогибалась, ну и так далее.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.