TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Barnaul, Tatra T3SU № 1295; Barnaul, Tatra T3SU № 1096
  Barnaul Tatra T3SU № 1295  —  Marsruut 7, СМЕ 1295+1096
 Tatra T3SU № 1096  —  Marsruut 7, СМЕ 1295+1096
Трамвайное депо № 1 (ул. Анатолия, 304)

Autor: Максим Раевский · Barnaul           Kuupäev: 1996 a.

Statistika

Avaldatud 10.12.2014 12:43 MSK
Vaatamisi — 812

Detailne info

Barnaul, Tatra T3SU № 1295

Depoo:Tramway depot # 1
Alates:1986
Mudel:Tatra T3SU
Ehitatud:1982
Tehase number:171020
Praegune olukord:Maha kantud (07.2013)
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:1986 ex 295
Ранее СМЕ 1295+1096

Barnaul, Tatra T3SU № 1096

Depoo:Tramway depot # 1
Alates:1992
Mudel:Tatra T3SU
Ehitatud:1981
Tehase number:171031
Praegune olukord:Moderniseeritud (mudeli vahetus) (09.2019)
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:1992 ex 1296; 1986 ex 296. 09.2019 to Tatra T3SU GOH Barnaul
В вагоне установлено:
— стационарная радиостанция;
— система навигации с функцией автоинформатора "Орбита";
— 4 камеры системы видеонаблюдения "Орбита Д2-4.0";
— светодиодное освещение салона;
— песочницы с электроприводом.
__________________________________
Ранее работал в СМЕ 1295+1096.
__________________________________
Стоял на консервации с 10.2012 г. по 09.2019 г.
Проходил КВР с 09.2019 г. по 02.2020 г.
Электрооборудование НПФ "Арс-Терм" (Новосибирск);
Работает двухсменным графиком, закреплён на маршруте №7

Pildifaili teave

Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 3

11.12.2014 17:49 MSK
Link
Сергуня · Sankt-Peterburg
Fotosid: 1
Не совсем понимаю, почему на предыдущей и последующей фотографиях пантограф крепится непосредственно "к крыше" трамвая, а тут немного приподнят над ней.
0
+0 / –0
11.12.2014 22:51 MSK
Link
Fotosid: 10
Кстати, второй хвостовой вагон 1096 с полупантографом...
–1
+0 / –1
12.12.2014 04:56 MSK
Link
Fotosid: 7640 · Linna toimetaja
Если это намёк на перебивку, то 1295 и 1096 с первого до последнего дня ходил под своим родным номером.
Что касается пантографов, то за всю жизнь вагона он меняется десятки раз, кроме этого за это время наш город четыре раза менял форму и состав каретки: здесь он на алюминиевой вставке, потом были алюминиевые лыжи, ж/д каретки на графите, сейчас каретки собственной разработки с приседающим механизмом тоже на угольно-графитных вставках. Поэтому под каждый пантограф соответствующий крепёж.
+1
+1 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.