TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Барнаул, Tatra T3SU № 1295; Барнаул, Tatra T3SU № 1096
  Барнаул Tatra T3SU № 1295  —  маршрут 7, СМЕ 1295+1096
 Tatra T3SU № 1096  —  маршрут 7, СМЕ 1295+1096
Трамвайное депо № 1 (ул. Анатолия, 304)

Автор: Максим Раевский · Барнаул           Дата: 1996 г.

Статистика

Публикувано 10.12.2014 12:43 MSK
Разглеждан — 809

Подробна информация

Барнаул, Tatra T3SU № 1295

Депо/Парк:Трамвайное депо № 1
От...:1986
Модел:Tatra T3SU
Построен:1982
Заводски №:171020
Текущо състояние:Бракуван (07.2013)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1986 — 295
Ранее СМЕ 1295+1096

Барнаул, Tatra T3SU № 1096

Депо/Парк:Трамвайное депо № 1
От...:1992
Модел:Tatra T3SU
Построен:1981
Заводски №:171031
Текущо състояние:КВР/модернизация (смяна на модел) (09.2019)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1992 — 1296; до 1986 — 296. С 09.2019 — Tatra T3SU КВР Барнаул
В вагоне установлено:
— стационарная радиостанция;
— система навигации с функцией автоинформатора "Орбита";
— 4 камеры системы видеонаблюдения "Орбита Д2-4.0";
— светодиодное освещение салона;
— песочницы с электроприводом.
__________________________________
Ранее работал в СМЕ 1295+1096.
__________________________________
Стоял на консервации с 10.2012 г. по 09.2019 г.
Проходил КВР с 09.2019 г. по 02.2020 г.
Электрооборудование НПФ "Арс-Терм" (Новосибирск);
Работает двухсменным графиком, закреплён на маршруте №7

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

11.12.2014 17:49 MSK
Връзка
Сергуня · Санкт Петербург
Снимка: 1
Не совсем понимаю, почему на предыдущей и последующей фотографиях пантограф крепится непосредственно "к крыше" трамвая, а тут немного приподнят над ней.
0
+0 / –0
11.12.2014 22:51 MSK
Връзка
Снимка: 10
Кстати, второй хвостовой вагон 1096 с полупантографом...
–1
+0 / –1
12.12.2014 04:56 MSK
Връзка
Снимка: 7639 · Местен редактор
Если это намёк на перебивку, то 1295 и 1096 с первого до последнего дня ходил под своим родным номером.
Что касается пантографов, то за всю жизнь вагона он меняется десятки раз, кроме этого за это время наш город четыре раза менял форму и состав каретки: здесь он на алюминиевой вставке, потом были алюминиевые лыжи, ж/д каретки на графите, сейчас каретки собственной разработки с приседающим механизмом тоже на угольно-графитных вставках. Поэтому под каждый пантограф соответствующий крепёж.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.