TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Прокопьевск, 71-619КТ № 193
  Прокопьевск 71-619КТ № 193 
Кабина

Автор: Максим Раевский · Барнаул           Дата: 5 декември 2014 г., петък

Статистика

Публикувано 05.12.2014 20:03 MSK
Разглеждан — 455

Подробна информация

Прокопьевск, 71-619КТ № 193

Депо/Парк:Трамвайное депо № 1
От...:10.2008
Модел:71-619КТ
Построен:10.2008
Заводски №:376
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (01.02.2020)
Назначение:Пътнически
Забележка:С 01.02.2020 — 125
► Исполнение 04
► Поступил в депо №1, присвоен бортовой номер 193
► 19.11.2008 ▬ вышел на линию
► 2008 — 2012 ▬ продолжительные простои из-за неисправностей
► 19.06.2009 — 24.10.2009 ▬ простой из-за столкновения с
диспетчерской вследствие перевода стрелки под вагоном
► 13.03.2015 ▬ оформлен к Году литературы в России
► 01.02.2020 ▬ присвоен бортовой номер 125

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SLT-A58
Время съёмки:05.12.2014 12:45
Выдержка:1/100 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:18 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 9

06.12.2014 13:46 MSK
Връзка
Федор Киселев · Новокузнецк
Снимка: 515
Какие в Прк условия допуска водителя на новый вагон?
0
+0 / –0
06.12.2014 13:49 MSK
Връзка
MMG · Прокопьевск
Снимка: 1315
Никто на этот вопрос тебе не ответит
0
+0 / –0
06.12.2014 13:55 MSK
Връзка
Снимка: 7627
В Барнауле, например, очень жёсткий кастинг не только на новьё, но и на откапиталенные вагоны (троллейбусы). На Арс-Термовские вагоны допуск имеют человек 30, на БКМы человек 8, на Пионер человек 6, а на Пятёрочку всего два человека. Прежде всего, стаж работы, класс, ну и конечно, транспортная дисциплина.
0
+0 / –0
06.12.2014 14:16 MSK
Връзка
Федор Киселев · Новокузнецк
Снимка: 515
Просто у нас говорят у водителя не должно быть аварий, вообще. Не важно чья вина, важно что вагон пострадал. Классность на это вроде как не влияет, потому что как мне рассказывали курсов даже на 2 класс нет уже 9 лет.
0
+0 / –0
06.12.2014 16:03 MSK
Връзка
Илья Кожевников · Новокузнецк
Снимка: 545
Цитата (Максим Раевский, 06.12.2014):
> Прежде всего, стаж работы, класс, ну и конечно, транспортная дисциплина.

А как же люди с хорошо работающим языком?
+2
+2 / –0
06.12.2014 16:13 MSK
Връзка
Снимка: 7627
У нас везде стоят автоинформаторы, или работа языком в другом смысле?
+1
+1 / –0
06.12.2014 16:24 MSK
Връзка
Илья Кожевников · Новокузнецк
Снимка: 545
Именно. У нас, например, поощряются одни и те же люди. У них и количество ДТП наравне с другими и стаж абсолютно средний, в то время как пенсионеры, работающие с 70-х, получают взыскания и замечания по всяким мелочам от людей, которые в те годы ещё в садик ходили.
0
+0 / –0
06.12.2014 17:31 MSK
Връзка
Федор Киселев · Новокузнецк
Снимка: 515
Цитата (Илья Кожевников, 06.12.2014)
> А как же люди с хорошо работающим языком?

Тук-тук-тук, я ваш друг? http://img1.liveinternet.ru/images/attac...792152.jpg
0
+0 / –0
25.10.2015 17:40 MSK
Връзка
Милая Львица · Прокопьевск
Снимка: 15
Цитата (Федор Киселев, 06.12.2014):
> Какие в Прк условия допуска водителя на новый вагон?

Может сесть любой водитель,прошедший на нем стажировку)))
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.