TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Прага, Tatra T3R.PV № 8182
  Прага Tatra T3R.PV № 8182  —  маршрут 22, 8182+8183
 Tatra T3R.PV № 8183 
Národní

Автор: jnd · Прага           Дата: 9 октомври 2014 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 05.12.2014 01:52 MSK
Разглеждан — 433

Подробна информация

Прага, Tatra T3R.PV № 8182

Депо/Парк:Депо Страшнице
От...:12.2013
Модел:Tatra T3R.PV
Построен:2006
Заводски №:68
Текущо състояние:Бракуван (29.06.2022)
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:29.06.2018
Бракуван (Наряз.):12.2022
Забележка:До 12.2013 — Вoкoвицe
ex.T3G № 8200; ex.T3SU № 7007
"papírová modernizace", ve skutečnosti vyroben vůz s novou skříní / "бумажная модернизация", на самом деле вагон построен с нового кузова
Zařazena do provozu 27.03.2007 / Начало работы с пассажирами 27.03.2007.
https://www.irozhlas.cz/fotogalerie/7556522?fid=8258846
На основе 8182 построен 8290

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 650D
Имя автора:Jan Tichavsky
Авторские права:Jan Tichavsky, Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0
Время съёмки:09.10.2014 16:59
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:320
Фокусное расстояние:64 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

05.12.2014 08:48 MSK
Връзка
Tätrowitsch · Екатеринбург
Снимка: 254 · Общ редактор
Новый кузов Т3, все хорошо, но к сожалению, салон не радует некоторыми "недоделками", типа не гладкой поверхности закругления у окон. Отсутствие "обналички" у дверей. Кто ездил, поймет.

Не думаю, что дело в неумении создать нужную металлическую форму.

Такое впечатление, что Парсу запретили полностью копировать оригинальный Т3, по части кузова, чтобы авторское право не нарушать ))))
+2
+2 / –0
06.12.2014 11:25 MSK
Връзка
Снимка: 1003 · Местен редактор
Ну у них и крыша, почему то, со скосами к торцам сделана, в салоне это тоже хорошо заметно0
0
+0 / –0
07.12.2014 17:41 MSK
Връзка
Tätrowitsch · Екатеринбург
Снимка: 254 · Общ редактор
Как раз по крыше внешне и можно отличить новые Т3 от старых )
Видимо, такая высота крыши кузова проектировалась.
+1
+1 / –0
07.12.2014 17:59 MSK
Връзка
Снимка: 1003 · Местен редактор
Ну да ,отличий довольно много ,у меня чувство, что сам кузов сделан повыше ,нежели у старых Татр, даже жёлоб прикреплен на значительном расстоянии от окон. Может потому и скосы сделаны, чтобы стандартные маски подходили
0
+0 / –0
08.12.2014 08:35 MSK
Връзка
Tätrowitsch · Екатеринбург
Снимка: 254 · Общ редактор
Скорее всего так и есть.
0
+0 / –0
21.12.2014 18:00 MSK
Връзка
Снимка: 629
По-моему кузов приспособили проектам следующих моделей семейства Vario. У низкопольных вариантов крыша несет электрооборудование, и потому должна быть массивнее.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.