TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Sievierodonețk, BKM 321 Nr. 403
  Sievierodonețk BKM 321 Nr. 403  —  Traseu 1
 YMZ T2.09 Nr. 503  —  Traseu 1
 BKM 321 Nr. 406  —  Traseu 5
 BKM 321 Nr. 404  —  Traseu 1
К/ст "Кільцева"

Autor: Евгений Юрьевич           Dată: 25 aprilie 2014 an, Vineri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 25.11.2014 11:59 MSK
Vizualizări — 776

Informație detaliată

Sievierodonețk, BKM 321 Nr. 403

Depoul:Trolleybus
Model:BKM 321
Anul construcției:2011
Numărul de serie:849
VIN:Y3J321000B0000849
Starea actuală:Retras din circulație (2023)
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:02.2022
Anul de casare:2023
Observație:Пострадал в результате боевых действий, восстановлению не подлежит
Мосты ZF-PASSAU (Германия), пневматические штангоулавливатели.

Setările camerei foto

Model:Canon PowerShot SX260 HS
Date and Time:29.03.2012 17:37
Exposure Time:1/1000 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:200
Focal Length:39.251 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 1

15.07.2016 10:22 MSK
Link
Fotografii: 443
Коротко о происходящем в Северодонецке:
Троллейбус работает стабильно, является востребованным и по сей день, наполняемость в салоне по-прежнему хорошая. В пик на маршрутах работает около 28 машин, в выходные - около 20, средние интервалы на 1 маршруте - 5 минут, на 2 маршруте - 30 минут, на 5 маршруте - 15 минут, на 6 и А - по 15 минут, т.е. средний интервал по пр.Гвардейскому порядка 6-8 минут. На всех БКМах переписали ЭМУ и информатор на украинский язык, с переозвучкой. БКМы в строю, работают, как раньше, на 1, 2 и 5 маршрутах (со спецподачами на Аммиак, в ближайшее время будут фотографии)
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.