Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Kaliningrad, Tatra T4SU # 305
  Kaliningrad Tatra T4SU # 305 
Interior, view toward back

Author: Женяй Огонь · Kaliningrad           Date: Saturday, April 26, 2008

Statistics

Published 22.05.2008 22:19 MSK
Views — 818

Detailed info

Kaliningrad, Tatra T4SU # 305

Location:Kaliningrad
Operator/Facility:Tramway
Since...:01.1978
Model:Tatra T4SU
Built:1977
Serial number:166399
Current state:Withdrawn (30.07.2009)
Purpose:Passenger vehicle
Launched:30.01.1978
Scrapped:08.2009
СМЕ 308-305
30.01.1978 — дата ввода в эксплуатацию
С 04.01.2003 — учебно-пассажирский
Позже снова пассажирский.
Списан: приказ № 623 от 30.07.2009 года.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot A85
Date and Time:26.04.2008 12:34
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:2.8
Focal Length:5.40625 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

23.05.2008 12:27 MSK
Link
Photos: 57
Как реагировали пассажиры?
0
+0 / –0
23.05.2008 14:31 MSK
Link
Женяй Огонь · Kaliningrad
Photos: 1672 · Local editor
На что именно?
0
+0 / –0
23.05.2008 19:13 MSK
Link
grosery · Kaliningrad
Photos: 78
Девушка справа явно застеснялась фотографа, очень выразительное лицо.
Судя по количеству пассажиров - "девятка", район ул. Б. Песочная.
0
+0 / –0
23.05.2008 21:51 MSK
Link
Женяй Огонь · Kaliningrad
Photos: 1672 · Local editor
Да, 9. Район Фрунзе, ближе к Литвалу. Народу так много, потому что 11 часов воскресенья ;)
0
+0 / –0
24.05.2008 16:23 MSK
Link
Photos: 57
Реагировали на съемку салона? Их всего 2, можно было по этому поводу и поговорить о трамвае и т.п.
0
+0 / –0
26.05.2008 11:20 MSK
Link
grosery · Kaliningrad
Photos: 78
Особенность этого T4SU - это возле задней двери приподнятое место для кондуктора (хотя на 9-ке кондукторов нет).
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.