TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Moscova, SVARZ-Ikarus Nr. 0022
  Moscova SVARZ-Ikarus Nr. 0022  —  Traseu 17
Площадь Европы

Autor: Дмитрий Касаткин · Moscova           Dată: 29 octombrie 2002 an, Marți

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 03.01.2014 01:34 MSK
Vizualizări — 1242

Informație detaliată

Votare

Evaluare: +88
AVB+1
Artemio+1
Константин Шипиловский+1
Мистер Гуй+1
Темерник+1
Кривич Илья+1
Сергей Александров+1
Paul2900+1
Fjord Below+1
IKARUSist+1
Андрей Татрин+1
Mitay+1
Семен Семеныч+1
Игорь Букатин+1
MAXON34+1
ЛВС-86К (8181)+1
Яков Фёдоров+1
Клим Максим+1
Сергей Лапин+1
Лайонел+1
владислав74+1
Александр Сологубов+1
Maxtor+1
Ник Харлей+1
Кипарисов Станислав+1
nss991+1
Ramirez+1
Lexrudz+1
concord007+1
Вячеслав Кудинов+1
Макс И+1
Аркадий Новожилов+1
Роман Романов+1
Денис Волотовский+1
Палощ+1
Адылжан+1
СПЕКТР-1+1
ПисателЬ+1
Леонид Агафонов+1
Алексей Мякишев+1
TRalex+1
Алекс (ТатраТ3)+1
Натаныч+1
kosteg+1
AntoNN+1
Миха 71605РМ+1
Ярослав Московка+1
Домиан+1
Denis Mesherskij+1
Т.Л.Н.+1
дядя андрей+1
trolley+1
Александр Рябов+1
пассат+1
Богдан Смыков+1
Абрам+1
SMatvey+1
VicS12+1
Andrey_1989+1
Wojciech Turżański+1
Владислав Лысов+1
Lapushok+1
Станислав Лаврентьев+1
Синий трамвай+1
Кузнецов Григорий+1
Anton_Abramov+1
Азат Ахтямов+1
Jan de Vu+1
03223+1
Александр Шанин+1
Яковлев Александр+1
Yotjeg+1
Дима-5256+1
Дмитрий Апельсинов+1
verbounty+1
Technicman+1
Александр Звягин+1
вадя 2017+1
Александров Николай+1
Maciej Zysko+1
Stanislav Dudnev+1
Serj+1
Rafa+1
ma_pronin+1
Шпекавыг+1
Роман Антипов+1
Сергей Nemtsev+1
Дальнобойщик+1

Moscova, SVARZ-Ikarus Nr. 0022

Depoul:Central Facility
Livrat:2000
Model:SVARZ-Ikarus
Anul construcției:11.1988
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (2002) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:2000 ex 0012. 2002 to 0041
Переоборудован из автобуса Ikarus-280.64 № 8886 МНА
Первый и последний линейный СВАРЗ-Икарус в Москве

Comentarii · 5

04.01.2014 00:48 MSK
Link
Миха 71605РМ · Voronezh
Fotografii: 171
Ситуация с разрывом одного из "Сварз-Икарусов" напоминает мне случай с самолетами Конкорд, когда один самолет упал, остальные сразу же порезали.
+5
+5 / –0
08.09.2025 17:16 MSK
Link
burevisnyk · Moscova
Fotografii: 35
Есть ли информация, почему у Икарусов в ФАТП были номера 00**, а у троллов других моделей 3*** ?
+2
+2 / –0
08.09.2025 17:19 MSK
Link
burevisnyk · Moscova
Fotografii: 35
И по этому комменту вопрос
"Переоборудован из автобуса Ikarus-280.64 № 8886 МНА".
Получается изначально это был обычный автобус Икарус в ФАТПе с линейным номером 08886? (я так понимаю в советское время было чёткое соответствие между цифрами паркового номера и цифрами на автомобильном номере автобуса?)
+1
+1 / –0
08.09.2025 17:47 MSK
Link
Artemio · Moscova
Fotografii: 81
Цитата (burevisnyk, 08.09.2025):
> изначально это был обычный автобус Икарус в ФАТПе с линейным номером 08886? (я так понимаю в советское время было чёткое соответствие между цифрами паркового номера и цифрами на автомобильном номере автобуса?)

Четкого соответствия не было, но цифры на ГРЗ и бортовом номере чаще совпадали, чем различались. Бортовой номер был просто 8886, ноль спереди появился уже в следующем десятилетии
+1
+1 / –0
09.09.2025 13:40 MSK
Link
burevisnyk · Moscova
Fotografii: 35
По-моему в начале 90х уже были автобусы с ведущими нулями в бортовом номере, разве нет?
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.