TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Sydney, Von Roll Habegger - Type III Nr. 2; Sydney — Monorail
  Sydney Von Roll Habegger - Type III Nr. 2 
Monorail
City Center Station / Darling Park Station
Фото / Photo: Hpeterswald, CC-BY-SA, источник: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Metro_Monorail_Technology.jpg

Publicat de Aviateur           Dată: 26 iunie 2013 an, Miercuri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 22.12.2013 06:23 MSK
Vizualizări — 578

Informație detaliată

Sydney, Von Roll Habegger - Type III Nr. 2

Depoul:Monorail
Model:Von Roll Habegger - Type III
Anul construcției:1987
Starea actuală:Retras din circulație (07.2013)
Funcție:Vehicul de pasageri
Семисекционный поезд для Сиднейского монорельса.
Длина поезда 32.12 м, ширина 2.06 м, высота 2.6 м.
Двигатели 6х37=222 кВт. Нормальная скорость 33 км/ч.

Setările camerei foto

Model:NIKON D7000
Date and Time:26.06.2013 13:10
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:200
Focal Length:28 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 3

22.12.2013 06:27 MSK
Link
Fotografii: 3000
В этом месте линия монорельса "перепрыгивала" с одной стороны улицы на другую используя S-образный балочный пролёт над перекрёстком.
0
+0 / –0
22.12.2013 08:15 MSK
Link
Сергуня · Sankt Petersburg
Fotografii: 1
Какую скорость развивал монорельс на перегонах?
0
+0 / –0
22.12.2013 18:17 MSK
Link
Fotografii: 3000
Цитата (Сергуня, 22.12.2013):
> Какую скорость развивал монорельс на перегонах?

Скорее всего, 33 км/ч - это и была максимальная скорость, так как средняя скорость на линии длиной 3.6 км при прохождении её за 12 минут - 18 км/ч. А если время в пути увеличивается, то средняя скорость тем более падает.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.