TransPhoto
Photo has been lost because of hard drive fault
If you have this photo, please send it to admin@transphoto.org

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Sankt Petersburg, LM-68M Nr 6476; Sankt Petersburg, LM-68M Nr 6475
  Sankt Petersburg LM-68M Nr 6476  —  linia 48, СМЕ 6476+6475
 LM-68M Nr 6475  —  linia 48, СМЕ 6476+6475
Сердобольская улица / Большой Сампсониевский проспект

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Data: 18 lipca 2002 r., czwartek

Statystyka

Opublikowano 30.11.2013 01:11 MSK
Odsłon — 342

Dokładna informacja

Sankt Petersburg, LM-68M Nr 6476

Lokacja:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Zajezdnia:Tram depot #6
Od...:1985
Model:LM-68M
Wyprodukowany:10.1985
Numer fabryczny:1670
Stan obecny:Przenumerowany lub sprzedany w ramach sieci (02.2003) Skasowany
Rodzaj:Liniowy
Zezłomowany:11.2015
Notatka:02.2003 to Tram depot #5, 5405; 07.2004 to 5445
История

• КР с выносом части э/о в салон 19ХХ г.

Sankt Petersburg, LM-68M Nr 6475

Lokacja:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Zajezdnia:Tram depot #6
Od...:08.1985
Model:LM-68M
Wyprodukowany:08.1985
Numer fabryczny:1645
Stan obecny:Skasowany (2003)
Rodzaj:Liniowy

Parametry zdjęcia

Model:CanoScan 8600F
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 4

30.11.2013 01:23 MSK
Link
Михаил Жуков · Sankt Petersburg
Zdjęć: 45
Сердобольская ул./Большой Сампсониевский пр.
0
+0 / –0
30.11.2013 14:33 MSK
Link
Сергей0007 · Sankt Petersburg
Brak zdjęć
СМЕ 6476+6475
0
+0 / –0
30.11.2013 19:24 MSK
Link
Сергуня · Sankt Petersburg
Zdjęć: 1
А здесь на Сердобольскую поворачивает)
+1
+1 / –0
07.12.2013 15:51 MSK
Link
Brak zdjęć
Что можно отметить рассматривая данный снимок? Во-первых, поезд по СМЕ из вагонов ЛМ-68М сцеплен парно, но это если смотреть на их парковые номера. Хотя надо отдать должное оба вагона одного и того же года постройки и даже по месяцам в дате изготовления разрыв небольшой. По логике вагон с парковым номером 6476, имеющий заводской номер 1670 должен бы быть сцеплен с вагоном с соседним заводским номером 1671, а как выясняется такой заводской номер был за ЛМ-68М с парковым номером 6484. А вагон с парковым номером 6475 (зав. номер 1645) должен бы быть сцеплен с ЛМ-68М с соседним заводским номером 1644. А этот заводской номер, как я догадываюсь, имел ЛМ-68М 6474, то есть под парковым номером 6474, если не ошибаюсь, ходило два вагона и тот ЛМ-68М 6474 (зав. номер 1780), который есть в базе данных сайта, это вагон, который первоначально эксплуатировался в коняшинском парке.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.