TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Tula, Tatra T6B5SU Nr. 342
  Tula Tatra T6B5SU Nr. 342  —  Traseu 9
 Tatra T6B5SU Nr. 343  —  Traseu 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Dată: 26 mai 2001 an, Sâmbătă

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 25.11.2013 19:54 MSK
Vizualizări — 601

Informație detaliată

Tula, Tatra T6B5SU Nr. 342

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot (ex. # 2)
Livrat:08.07.1989
Model:Tatra T6B5SU
Anul construcției:1989
Numărul de serie:177759
Starea actuală:Retras din circulație (2006)
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:2003
Anul de casare:2013

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Link
Nicio fotografie
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Link
Fotografii: 1003 · Redactor local
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Link
Fotografii: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Link
snake · Tula
Fotografii: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Link
Fotografii: 1119 · Redactor local
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Link
Nicio fotografie
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Link
Fotografii: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.