TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Tula, Tatra T6B5SU Nr 342
  Tula Tatra T6B5SU Nr 342  —  linia 9
 Tatra T6B5SU Nr 343  —  linia 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Data: 26 maja 2001 r., sobota

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Opublikowano 25.11.2013 19:54 MSK
Odsłon — 601

Dokładna informacja

Tula, Tatra T6B5SU Nr 342

Lokacja:Closed depots
Zajezdnia:Tramway depot (ex. # 2)
Od...:08.07.1989
Model:Tatra T6B5SU
Wyprodukowany:1989
Numer fabryczny:177759
Stan obecny:Skasowany (2006)
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:2003
Zezłomowany:2013

Parametry zdjęcia

Pokaż cały EXIF

Komentarze · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Link
Brak zdjęć
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Link
Zdjęć: 1003 · Redaktor lokalny
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Link
Zdjęć: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Link
snake · Tula
Zdjęć: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Link
Zdjęć: 1119 · Redaktor lokalny
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Link
Brak zdjęć
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Link
Zdjęć: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.