TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Tula, Tatra T6B5SU nr. 342
  Tula Tatra T6B5SU nr. 342  —  maršrutas 9
 Tatra T6B5SU nr. 343  —  maršrutas 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Autorius: Эдуард Грачев · Tula           Data: 2001 m. gegužės 26 d., šeštadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 25.11.2013 19:54 MSK
Peržiūrų — 601

Detali informacija

Tula, Tatra T6B5SU nr. 342

Lokacija:Closed depots
Depas/Parkas:Tramway depot (ex. # 2)
Nuo...:1989-07-08
Modelis:Tatra T6B5SU
Pagamintas:1989
Gamyklinis numeris:177759
Dabartinė būsena:Nurašytas (2006)
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2003
Utilizuotas:2013

Nuotraukos parametrai

Parodyti visą EXIF

Komentarai · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Nuoroda
Foto: 1003 · Miesto redaktorius
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Nuoroda
Foto: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Nuoroda
snake · Tula
Foto: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Nuoroda
Foto: 1119 · Miesto redaktorius
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Nuoroda
Nėra foto
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Nuoroda
Foto: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.