Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Tula, Tatra T6B5SU — 342
  Tula Tatra T6B5SU — 342  —  Viszonylat 9
 Tatra T6B5SU — 343  —  Viszonylat 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Készítette: Эдуард Грачев · Tula           Dátum: 26 május 2001 ., szombat

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Publikálva 25.11.2013 19:54 MSK
Megtekintések — 601

Részletes adatok

Tula, Tatra T6B5SU — 342

Hely:Closed depots
Kocsiszín/üzem:Tramway depot (ex. # 2)
kezdete:08.07.1989
típus:Tatra T6B5SU
Gyártási év:1989
Gyári szám:177759
Aktuális állapot:Selejtezve (2006)
Üzemmód:Forgalmi
Leállítva:2003
Szétvágva:2013

Fényképezőgép beállításai

Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Link
Nincsenek képek
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Link
Képek: 1003 · Városi adatszerkesztő
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Link
Képek: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Link
snake · Tula
Képek: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Link
Képek: 1119 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Link
Nincsenek képek
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Link
Képek: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.