Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Tula, Tatra T6B5SU # 342
  Tula Tatra T6B5SU # 342  —  Linjalla 9
 Tatra T6B5SU # 343  —  Linjalla 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Kuvaaja: Эдуард Грачев · Tula           Kuvauspäivä: 26 toukokuuta 2001 v., lauantai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Julkaistu 25.11.2013 19:54 MSK
Näyttökerrat — 601

Tarkemmat tiedot

Tula, Tatra T6B5SU # 342

Sijainti:Closed depots
Liikennöitsijä/varikko:Tramway depot (ex. # 2)
Tulo:08.07.1989
Malli:Tatra T6B5SU
Valmistettu:1989
Sarjanumero:177759
Nykytila:Poistettu (2006)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Poistettu matkustajaliikenteestä:2003
Romutettu:2013

Kameran asetukset

Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Linkki
Ei kuvia
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Linkki
Kuvat: 1003 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Linkki
Kuvat: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Linkki
snake · Tula
Kuvat: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Linkki
Kuvat: 1119 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Linkki
Ei kuvia
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Linkki
Kuvat: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.