TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Tula, Tatra T6B5SU № 342
  Tula Tatra T6B5SU № 342  —  Marsruut 9
 Tatra T6B5SU № 343  —  Marsruut 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Kuupäev: 26 mai 2001 a., laupäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 25.11.2013 19:54 MSK
Vaatamisi — 601

Detailne info

Tula, Tatra T6B5SU № 342

Asukoht:Closed depots
Depoo:Tramway depot (ex. # 2)
Alates:08.07.1989
Mudel:Tatra T6B5SU
Ehitatud:1989
Tehase number:177759
Praegune olukord:Maha kantud (2006)
Määramine:Liinisõiduk
Viimane liinipäev:2003
Utiliseeritud:2013

Pildifaili teave

Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Link
Fotod puuduvad
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Link
Fotosid: 1003 · Linna toimetaja
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Link
Fotosid: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Link
snake · Tula
Fotosid: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Link
Fotosid: 1119 · Linna toimetaja
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Link
Fotod puuduvad
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Link
Fotosid: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.