TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Tula, Tatra T6B5SU č. 342
  Tula Tatra T6B5SU č. 342  —  linka 9
 Tatra T6B5SU č. 343  —  linka 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Datum: Sobota 26. května 2001

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 25.11.2013 19:54 MSK
Zhlédnutí — 601

Podrobné informace

Tula, Tatra T6B5SU č. 342

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot (ex. # 2)
Od...:08. 07. 1989
Typ:Tatra T6B5SU
Vyroben:1989
Výrobní číslo:177759
Současný stav:Vyřazen (2006)
Účel provozu:Osobní
Odstaven:2003
Sešrotován:2013

Nastavení kamery

Ukázat celý EXIF

Komentáře · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Odkaz
Fotografií: 1003 · Místní editor
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Odkaz
Fotografií: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Odkaz
snake · Tula
Fotografií: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119 · Místní editor
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Odkaz
Bez fotografií
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Odkaz
Fotografií: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.