TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Тула, Tatra T6B5SU № 342
  Тула Tatra T6B5SU № 342  —  маршрут 9
 Tatra T6B5SU № 343  —  маршрут 9
Улица Епифанская
СМЕ 342+343

Аўтар: Эдуард Грачев · Тула           Дата: 26 мая 2001 г., субота

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 25.11.2013 19:54 MSK
Праглядаў — 601

Падрабязная інфармацыя

Тула, Tatra T6B5SU № 342

Лакацыя:Закрытые депо
Дэпо / Парк:Трамвайное депо № 2
З...:08.07.1989
Мадэль:Tatra T6B5SU
Пабудаваны:1989
Заводскі №:177759
Стан:Спісаны (2006)
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:2003
Утылiзаваны:2013

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 7

25.11.2013 22:42 MSK
Спасылка
Алекс 1982 · Тула
Няма фота
Прекрасно помню, ведь до последнего своего дня эта СМЕ ходила со всеми родными закрытыми плафонами в первом и втором вагонах, которые наверно потом плавно перекочевали в 346.
+4
+4 / –0
26.11.2013 17:06 MSK
Спасылка
Фота: 1003 · Лакальны рэдактар
У 342 не было одного плафона - предпоследнего по правому ряду. Зато у 343 был родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла
+2
+2 / –0
27.11.2013 00:18 MSK
Спасылка
Бронза_62 · Тула
Фота: 179
К тому времени, как на 346 появились все плафоны - в 342 уже ничего не было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 00:28 MSK
Спасылка
snake · Тула
Фота: 12
На 346 основания плафонов штук 5 стоят с 330го. А вот плафоны там отовсюду. 3 штуки вообще с огорода, ящиками под рассаду были.
+3
+3 / –0
27.11.2013 13:07 MSK
Спасылка
Фота: 1119 · Лакальны рэдактар
Цитата (Федин Кирилл, 26.11.2013):
> родной МУ сзади и с рабочей подсветкой, только его было сложно различить из-за разбитого стекла

Это больше на 307-й похоже. У 343 последние годы заднее стекло забито железкой было.
+1
+1 / –0
27.11.2013 22:20 MSK
Спасылка
Алекс 1982 · Тула
Няма фота
А 306, 330 и 355 почему не смогли вытащить с того света? ( они же до последнего стояли не разобранными,)ведь з/ч можно было снять соответственно с 307,331 и 354
+1
+1 / –0
28.11.2013 07:50 MSK
Спасылка
Фота: 177
А примерно так и было. Когда происходили поломки, расцепляли СМЕ и вагоны ходили по-одиночке. А когда вставали и они, запчастей уже не было, и их самих начинали разукомплектовывать.
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.