TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Ургенч, Škoda 24Tr Irisbus Citelis № 013
  УргенчŠkoda 24Tr Irisbus Citelis № 013  —  маршрут 2
"Urganch — Xiva" shaharlararo yo'li (4Р158)

Аўтар: Konst           Дата: 9 лістапада 2013 г., субота

Статыстыка

Апублікавана 13.11.2013 13:31 MSK
Праглядаў — 963

Падрабязная інфармацыя

Ацэнка

Рэйтынг: +105
manil+1
Сергей Александров+1
NeoTroll+1
Иван Шишкин+1
Андрей Дубовицкий+1
Zdenda+1
Дмитрий Комаров+1
Andrey_Sheva+1
Натаныч+1
Petko21+1
Barbar1s+1
Sentinel+1
TRalex+1
Богдан Смыков+1
Синий трамвай+1
Karbanatek99+1
Лев Мощевитин+1
Бараш Алексей+1
Anton_Abramov+1
Mykyta Viktorov+1
Владимир В.+1
Andrei71+1
Silvish+1
FanUmbrella+1
Сергей Валерьевич+1
вадя 2017+1
kr0t+1
СтаС+1
Andruschka1985+1
GPS_27+1
Novert Байкальский+1
IgorVladimirovich+1
татр-т6б5+1
Potato+1
mixkol+1
Mettal+1
Серега Ф.+1
A. V.+1
Road_Runner+1
Bogdan_Ovchar+1
TATRA-K2+1
Артур Челомбиев+1
zis+1
Олег Бодня+1
Архитектор+1
Макс Вдовиченко+1
Viktor_L+1
Антон+1
пассат+1
Станислав+1
Ivan Ligovsky+1
владислав74+1
PRO100МИХА+1
sasha24+1
Malaheenee+1
Andrew Gri-Shen+1
Александр Рябов+1
Евгений Гура+1
Ramirez+1
Bombik+1
Денис Волотовский+1
Wojciech Turżański+1
R. S.+1
Дмитрий Яловой+1
Домиан+1
ma_pronin+1
2846.373+1
Vladimir Vill+1
Дамир Абдуллин+1
GrekOFF+1
Шпекавыг+1
makfan+1
Denis039+1
YariK+1
Александров Николай+1
nss991+1
Pokakukam+1
Ситников Илья+1
Karol95+1
Shon+1
Абрам+1
Константин Т.+1
Palmer+1
Aleksandr Yakubenko+1
Адылжан+1
GMF+1
Андрей Харьковой+1
Jan de Vu+1
Влад96+1
Юрий А.+1
yeah+1
Alex Shcherbina+1
Головизин Сергей+1
Semën Kuznetsov+1
BaNDiT69+1
Kaiser_Wilhelm_II+1
1Rегион+1
Сергей Nemtsev+1
Сергей Транзит+1
TFA+1
Артур Мыскин+1
Транспортник+1
Ищенко Никита+1
Serj+1
Guaglione+1

Ургенч, Škoda 24Tr Irisbus Citelis № 013

Дэпо / Парк:Xorazm trolleybus saroyi
Мадэль:Škoda 24Tr Irisbus Citelis
Пабудаваны:2013
Заводскі №:13712
VIN:TM96TAJ6VDASE3712
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі

EXIF

Модель камеры:FinePix X100
Авторские права:
Время съёмки:08.11.2013 23:37
Выдержка:1/4000 с
Диафрагменное число:6.4
Чувствительность ISO:250
Фокусное расстояние:23 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 8

13.11.2013 14:36 MSK
Спасылка
Kaiser_Wilhelm_II · Адэса
Фота: 7546
Встречка
–9
+8 / –17
13.11.2013 14:38 MSK
Спасылка
str · Санкт-Пецярбург
Фота: 24
суровые узбецкие троллейбусники, бгг
–11
+11 / –22
13.11.2013 15:52 MSK
Спасылка
Фота: 21
Вполне нормальная организация троллейбусного сообщения во время ограничений при условии нормальных мероприятий по безопасности. Несравненно лучше тех решений, когда в подобных случаях троллейбусное сообщение останавливают.
+23
+25 / –2
13.11.2013 18:26 MSK
Спасылка
Никита М. · Вiцебск
Няма фота
Очень необычный способ организации троллейбусного движения.
И уберите условку!
Цитата (str, 13.11.2013):
> узбецкие
Узбекские!
+12
+14 / –2
13.11.2013 18:50 MSK
Спасылка
Ватсон · Масква
Няма фота
Цитата (NIK2011, 13.11.2013):
> Очень необычный способ организации троллейбусного движения.

На крымской трассе при ремонтах подобное практиковалось...
+3
+4 / –1
13.11.2013 19:56 MSK
Спасылка
Dmitry Abrams · Лісічанск
Фота: 1095
Цитата (Ватсон, 13.11.2013):
> На крымской трассе при ремонтах подобное практиковалось...

И не только на Крымской трассе.
Вот парочка примеров:
http://transphoto.ru/photo/435607/
http://lisichansk.info/photo.php?photo_id=3791&full
+1
+2 / –1
14.11.2013 02:36 MSK
Спасылка
VentuRi · Масква
Фота: 82
По сравнению с интервалами на трассе Алушта-Симферополь, здешние интервалы просто вечность! Поэтому никакой проблемы нет абсолютно
+3
+3 / –0
07.03.2014 10:15 MSK
Спасылка
Burmis Chelyaba · Палтава
Фота: 41
Цитата (Ватсон, 13.11.2013):
> Цитата (NIK2011, 13.11.2013):
> > Очень необычный способ организации троллейбусного движения.
>
> На крымской трассе при ремонтах подобное практиковалось...

И в Черкассах, и в Днепропетровске при авариях и обрезке придорожных деревьев.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.