TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Tula, Tatra T3SU (2-door) Nr. Служебный депо №2; Tula, Tatra T3SU Nr. 209; Tula, Tatra T3SU Nr. 207
  Tula Tatra T3SU (2-door) Nr. Служебный депо №2 
 Tatra T3SU Nr. 209 
 Tatra T3SU Nr. 207 
Улица Тимирязева

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Dată: 21 decembrie 2001 an, Vineri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 29.10.2013 09:39 MSK
Vizualizări — 1222

Informație detaliată

Tula, Tatra T3SU (2-door) Nr. Служебный депо №2

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot (ex. # 2)
Livrat:20.07.1986
Model:Tatra T3SU (2-door)
Anul construcției:1972
Numărul de serie:161058
Starea actuală:Retras din circulație (2005)
Funcție:Vehicul de serviciu
Observație:Грузовой. 20.07.1986 ex 368; 01.1973 ex # 1
СМЕ 368+369

Tula, Tatra T3SU Nr. 209

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot (ex. # 2)
Livrat:09.2001
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1981
Numărul de serie:170038
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (03.2006) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:31.07.2000 ex 247. 03.2006 to Tram
КР ТуКЗ (2001 г.)
СМЕ 247+248 до 2000 г.
СМЕ 209+210 с 2002 г.

Tula, Tatra T3SU Nr. 207

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot (ex. # 2)
Livrat:25.12.2001
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1982
Numărul de serie:171627
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (03.2006) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:25.12.2001 ex Moscow, 1480; 09.1994 ex 5350. 03.2006 to Tram
С 2000 по 02.2002 — СМЕ 1481+1480
До 01.2010 — СМЕ 207+208
С 2010 г. работал как в системе 207+208, так и отдельно

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 12

29.10.2013 12:36 MSK
Link
Fotografii: 517
Нехилый "тяни-толкай"))))) С ТуКЗа перегоняют окольными путями?
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:06 MSK
Link
Fotografii: 1119 · Redactor local
На разворот везут, на Мендель. =)
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:32 MSK
Link
Fotografii: 517
Зря, что не на Косую Гору)))))
+1
+1 / –0
29.10.2013 14:19 MSK
Link
YaMain · Tula
Fotografii: 635
Это что, чтобы развернуть вагон на 180град, нужно на Мендель его тащить на треугольник на Косую? В депо это сделать нельзя??? о_О
0
+0 / –0
29.10.2013 14:26 MSK
Link
Fotografii: 517
В депо путевое развитие, по сути, как кольцо большое. Так что никак...
0
+0 / –0
29.10.2013 14:33 MSK
Link
YaMain · Tula
Fotografii: 635
Ясно. Тогда как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?
0
+0 / –0
29.10.2013 14:39 MSK
Link
Fotografii: 517
На "санях". Где-то была фотка. "Кировец" с санями(платформа)доезжал с ТукЗа до трамвайных путей и вагон переставляли на рельсы.
0
+0 / –0
29.10.2013 17:44 MSK
Link
Fotografii: 1003 · Redactor local
Грубо говоря - волоком до путей, ставили, как получалось
0
+0 / –0
29.10.2013 19:00 MSK
Link
Fotografii: 1119 · Redactor local
В то время можно было ещё в ВРМ разворачивать, но этим, насколько помню, не пользовались никогда.
+1
+1 / –0
29.10.2013 20:59 MSK
Link
Fotografii: 1119 · Redactor local
Цитата (YaMain, 29.10.2013):
> как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?

http://transphoto.ru/photo/176983/
0
+0 / –0
30.10.2013 01:10 MSK
Link
Fotografii: 2299
Любопытные параллели. На этом фото - http://transphoto.ru/photo/634368/ - мы для той же цели гнали поезд метро в другое депо на другую линию. Всегда было интересно, зачем может быть необходимо развернуть ТС на 180 градусов. Что в этом случае, что в случае на фото причины наверняка схожи.
0
+0 / –0
30.10.2013 13:02 MSK
Link
Fotografii: 177
Зачем необходимо разворачивать поезда метро, имеющие в составе ДВЕ кабины управления, действительно непонятно. А вот зачем разворачивать трамвайный вагон, имеющий ОДНУ кабину, думаю понятно и без лишних раздумий. Ответ очевиден: чтобы вагон мог эксплуатироваться кабиной вперед.

Но есть еще и другой вариант (правда не для случая, что на фото): трамвайный вагон могут разворачивать для организации "челнока". Соответственно, когда необходимость в "челноке" исчезнет - для возвращения вагона в обычную работу.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.