TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Tula, Tatra T3SU (2-door) č. Служебный депо №2; Tula, Tatra T3SU č. 209; Tula, Tatra T3SU č. 207
  Tula Tatra T3SU (2-door) č. Служебный депо №2 
 Tatra T3SU č. 209 
 Tatra T3SU č. 207 
Улица Тимирязева

Autor: Эдуард Грачев · Tula           Datum: Pátek 21. prosince 2001

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 29.10.2013 09:39 MSK
Zhlédnutí — 1222

Podrobné informace

Tula, Tatra T3SU (2-door) č. Служебный депо №2

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot (ex. # 2)
Od...:20. 07. 1986
Typ:Tatra T3SU (2-door)
Vyroben:1972
Výrobní číslo:161058
Současný stav:Vyřazen (2005)
Účel provozu:Služební
Poznámka:Грузовой. 20.07.1986 ex 368; 01.1973 ex # 1
СМЕ 368+369

Tula, Tatra T3SU č. 209

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot (ex. # 2)
Od...:9/2001
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1981
Výrobní číslo:170038
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (3/2006) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Poznámka:31.07.2000 ex 247. 03.2006 to Tram
КР ТуКЗ (2001 г.)
СМЕ 247+248 до 2000 г.
СМЕ 209+210 с 2002 г.

Tula, Tatra T3SU č. 207

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot (ex. # 2)
Od...:25. 12. 2001
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1982
Výrobní číslo:171627
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (3/2006) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Poznámka:25.12.2001 ex Moscow, 1480; 09.1994 ex 5350. 03.2006 to Tram
С 2000 по 02.2002 — СМЕ 1481+1480
До 01.2010 — СМЕ 207+208
С 2010 г. работал как в системе 207+208, так и отдельно

Nastavení kamery

Ukázat celý EXIF

Komentáře · 12

29.10.2013 12:36 MSK
Odkaz
Fotografií: 517
Нехилый "тяни-толкай"))))) С ТуКЗа перегоняют окольными путями?
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:06 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119 · Místní editor
На разворот везут, на Мендель. =)
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:32 MSK
Odkaz
Fotografií: 517
Зря, что не на Косую Гору)))))
+1
+1 / –0
29.10.2013 14:19 MSK
Odkaz
YaMain · Tula
Fotografií: 635
Это что, чтобы развернуть вагон на 180град, нужно на Мендель его тащить на треугольник на Косую? В депо это сделать нельзя??? о_О
0
+0 / –0
29.10.2013 14:26 MSK
Odkaz
Fotografií: 517
В депо путевое развитие, по сути, как кольцо большое. Так что никак...
0
+0 / –0
29.10.2013 14:33 MSK
Odkaz
YaMain · Tula
Fotografií: 635
Ясно. Тогда как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?
0
+0 / –0
29.10.2013 14:39 MSK
Odkaz
Fotografií: 517
На "санях". Где-то была фотка. "Кировец" с санями(платформа)доезжал с ТукЗа до трамвайных путей и вагон переставляли на рельсы.
0
+0 / –0
29.10.2013 17:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 1003 · Místní editor
Грубо говоря - волоком до путей, ставили, как получалось
0
+0 / –0
29.10.2013 19:00 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119 · Místní editor
В то время можно было ещё в ВРМ разворачивать, но этим, насколько помню, не пользовались никогда.
+1
+1 / –0
29.10.2013 20:59 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119 · Místní editor
Цитата (YaMain, 29.10.2013):
> как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?

http://transphoto.ru/photo/176983/
0
+0 / –0
30.10.2013 01:10 MSK
Odkaz
Fotografií: 2299
Любопытные параллели. На этом фото - http://transphoto.ru/photo/634368/ - мы для той же цели гнали поезд метро в другое депо на другую линию. Всегда было интересно, зачем может быть необходимо развернуть ТС на 180 градусов. Что в этом случае, что в случае на фото причины наверняка схожи.
0
+0 / –0
30.10.2013 13:02 MSK
Odkaz
Fotografií: 177
Зачем необходимо разворачивать поезда метро, имеющие в составе ДВЕ кабины управления, действительно непонятно. А вот зачем разворачивать трамвайный вагон, имеющий ОДНУ кабину, думаю понятно и без лишних раздумий. Ответ очевиден: чтобы вагон мог эксплуатироваться кабиной вперед.

Но есть еще и другой вариант (правда не для случая, что на фото): трамвайный вагон могут разворачивать для организации "челнока". Соответственно, когда необходимость в "челноке" исчезнет - для возвращения вагона в обычную работу.
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.