TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Тула, Tatra T3SU (двухдверная) № Служебный депо №2; Тула, Tatra T3SU № 209; Тула, Tatra T3SU № 207
  Тула Tatra T3SU (двухдверная) № Служебный депо №2 
 Tatra T3SU № 209 
 Tatra T3SU № 207 
Улица Тимирязева

Автор: Эдуард Грачев · Тула           Дата: 21 декември 2001 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 29.10.2013 09:39 MSK
Разглеждан — 1222

Подробна информация

Тула, Tatra T3SU (двухдверная) № Служебный депо №2

Местоположение:Закрытые депо
Депо/Парк:Трамвайное депо № 2
От...:20.07.1986
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1972
Заводски №:161058
Текущо състояние:Бракуван (2005)
Назначение:Служебен
Забележка:Грузовой. До 20.07.1986 — 368; до 01.1973 — Депо №1
СМЕ 368+369

Тула, Tatra T3SU № 209

Местоположение:Закрытые депо
Депо/Парк:Трамвайное депо № 2
От...:09.2001
Модел:Tatra T3SU
Построен:1981
Заводски №:170038
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (03.2006) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:До 31.07.2000 — 247. С 03.2006 — Трамвайное депо
КР ТуКЗ (2001 г.)
СМЕ 247+248 до 2000 г.
СМЕ 209+210 с 2002 г.

Тула, Tatra T3SU № 207

Местоположение:Закрытые депо
Депо/Парк:Трамвайное депо № 2
От...:25.12.2001
Модел:Tatra T3SU
Построен:1982
Заводски №:171627
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (03.2006) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:До 25.12.2001 — Москва, 1480; до 09.1994 — 5350. С 03.2006 — Трамвайное депо
С 2000 по 02.2002 — СМЕ 1481+1480
До 01.2010 — СМЕ 207+208
С 2010 г. работал как в системе 207+208, так и отдельно

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 12

29.10.2013 12:36 MSK
Връзка
Снимка: 517
Нехилый "тяни-толкай"))))) С ТуКЗа перегоняют окольными путями?
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:06 MSK
Връзка
Снимка: 1119 · Местен редактор
На разворот везут, на Мендель. =)
+1
+1 / –0
29.10.2013 13:32 MSK
Връзка
Снимка: 517
Зря, что не на Косую Гору)))))
+1
+1 / –0
29.10.2013 14:19 MSK
Връзка
YaMain · Тула
Снимка: 635
Это что, чтобы развернуть вагон на 180град, нужно на Мендель его тащить на треугольник на Косую? В депо это сделать нельзя??? о_О
0
+0 / –0
29.10.2013 14:26 MSK
Връзка
Снимка: 517
В депо путевое развитие, по сути, как кольцо большое. Так что никак...
0
+0 / –0
29.10.2013 14:33 MSK
Връзка
YaMain · Тула
Снимка: 635
Ясно. Тогда как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?
0
+0 / –0
29.10.2013 14:39 MSK
Връзка
Снимка: 517
На "санях". Где-то была фотка. "Кировец" с санями(платформа)доезжал с ТукЗа до трамвайных путей и вагон переставляли на рельсы.
0
+0 / –0
29.10.2013 17:44 MSK
Връзка
Снимка: 1003 · Местен редактор
Грубо говоря - волоком до путей, ставили, как получалось
0
+0 / –0
29.10.2013 19:00 MSK
Връзка
Снимка: 1119 · Местен редактор
В то время можно было ещё в ВРМ разворачивать, но этим, насколько помню, не пользовались никогда.
+1
+1 / –0
29.10.2013 20:59 MSK
Връзка
Снимка: 1119 · Местен редактор
Цитата (YaMain, 29.10.2013):
> как вагоны с территориии ТуКЗа попадали внутрь трамвайной сети?

http://transphoto.ru/photo/176983/
0
+0 / –0
30.10.2013 01:10 MSK
Връзка
Снимка: 2299
Любопытные параллели. На этом фото - http://transphoto.ru/photo/634368/ - мы для той же цели гнали поезд метро в другое депо на другую линию. Всегда было интересно, зачем может быть необходимо развернуть ТС на 180 градусов. Что в этом случае, что в случае на фото причины наверняка схожи.
0
+0 / –0
30.10.2013 13:02 MSK
Връзка
Снимка: 177
Зачем необходимо разворачивать поезда метро, имеющие в составе ДВЕ кабины управления, действительно непонятно. А вот зачем разворачивать трамвайный вагон, имеющий ОДНУ кабину, думаю понятно и без лишних раздумий. Ответ очевиден: чтобы вагон мог эксплуатироваться кабиной вперед.

Но есть еще и другой вариант (правда не для случая, что на фото): трамвайный вагон могут разворачивать для организации "челнока". Соответственно, когда необходимость в "челноке" исчезнет - для возвращения вагона в обычную работу.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.