TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Novosibirsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 3088
  Novosibirsk 71-605 (KTM-5M3) č. 3088  —  linka 13
Гусинобродское шоссе
Первая ласточка обновления ПС этого года вышла на линию

Autor: Даниил Ларионов · Moskva           Datum: Úterý 24. září 2013

Statistika

Zveřejněno 25.09.2013 12:39 MSK
Zhlédnutí — 676

Podrobné informace

Novosibirsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 3088

Lokace:Existing depots and parks
Vozovna:Branch # 5 'Pravoberezhnyi tramway'
Od...:7/1998
Typ:71-605 (KTM-5M3)
Vyroben:3/1989
Výrobní číslo:12350
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (22. 01. 2014) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Poznámka:07.1998 ex # 1, 1012. 22.01.2014 to # 4, 2051
ДТП 13.05.2018
Восстановлен 22.08.2018
Ранее СМЕ 3088+3087

Komentáře · 4

25.09.2013 15:51 MSK
Odkaz
sav2403 · Novosibirsk
Fotografií: 1043
В мае 2009-ого был отправлен на КВР. 4 года делали. Наверное, это самый длинный КВР из всех трамваев Новосибирска.
+2
+2 / –0
26.09.2013 10:12 MSK
Odkaz
knsx · Novosibirsk
Bez fotografií
а как вы хотели?
2009 год - это кризис, который сказался на финансовых показателях работы МКП ГЭТ, а потом медленное восстановление, вот этот вагон и попал под раздачу.
+1
+1 / –0
26.09.2013 11:07 MSK
Odkaz
Graf1524 · Novosibirsk
Fotografií: 4
А до отправки на КВР он еще 3 года стоял в трупном ряду. Итого 7 лет - кажется так долго у нас еще не стоял ни один вагон. Ему вероятно повезло, что в 2009-м успели отправть на КВР, иначе скорее всего порезали бы.
+1
+1 / –0
26.09.2013 13:56 MSK
Odkaz
Graf1524 · Novosibirsk
Fotografií: 4
Хотя 3045 тоже не работает примерно столько же, с середины 2006-го, так что вероятно рекорд будет побит. При этом 3045 все эти годы простоял в калаше и только в этом году ушел на КВР.
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.