TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Lisichansk, ZiU-682V10 Nr. 083
  Lisichansk ZiU-682V10 Nr. 083  —  Traseu 1
Вулиця Першотравнева

Autor: Dmitry Abrams · Lisichansk           Dată: 16 mai 2013 an, Joi

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 22.08.2013 08:44 MSK
Vizualizări — 360

Informație detaliată

Lisichansk, ZiU-682V10 Nr. 083

Depoul:Municipal Enterprise “Lisichanskoe Trolleybusnoe Upravlenie”
Livrat:06.2007
Model:ZiU-682V10
Anul construcției:03.1990
Numărul de serie:461
Starea actuală:Retras din circulație (03.2018)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:04.2018
Observație:06.2007 ex Dnipro, 1806; 29.08.1990 ex Moscow, 7259
Заводская окраска белый с красной полосой внизу по юбке и над бамперами,передний бампер белый.

КР Днепропетровская ВРМ 10.2007 г.

Отстранён от эксплуатации 09.2014 г.
Арестован за долги предприятия 08.2014 г.
Продан с аукциона за долги 07.03.2018 г.
http://www.ekspert.dp.ua/AuctionLot

Отдельная кабина до 06.2007.

Setările camerei foto

Model:Canon PowerShot A490
Date and Time:16.05.2013 16:07
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:80
Focal Length:8.06 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

22.08.2013 19:40 MSK
Link
Dmitry Abrams · Lisichansk
Fotografii: 1094 · Redactor local
Вверхней части кадра, растяжка оставшаяся от маршрутов №1, №2.
Привожу наглядный пример как до 1995 года выглядело кольцо на повороте Мельникова http://regfoto.ru/images/774_.bmp
И чтобы не страдать самодеятельностью в подлении линии на шахту им. Мельникова (прокладывать 859 метров), самый оптимальный вариант техническое кольцо сделать на перекрёстке на котором ранее было круговое движение.
0
+0 / –0
28.08.2013 20:43 MSK
Link
Fotografii: 21
От слов к делу:
Если http://regfoto.ru/images/774_.bmp действительно является оптимальным и реально возможным решением, то обратите внимание на такое решение профильных чиновников своего города.
Однако, стоит учитывать, что заказчиком и инвестором проекта восстановления троллейбусной линии до шахты могло быть именно руководство шахты, а троллейбусное депо просто увидело в этом проекте и свою параллельную выгоду.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.