TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Chelyabinsk, ZiU-682G-012 [G0A] nr. 2306
  Chelyabinsk ZiU-682G-012 [G0A] nr. 2306 
Троллейбусное депо № 2

Autorius: Silvish · Chelyabinsk           Data: 2013 m. rugpjūčio 16 d., penktadienis

Statistika

Publikuota 17.08.2013 20:12 MSK
Peržiūrų — 285

Detali informacija

Chelyabinsk, ZiU-682G-012 [G0A] nr. 2306

Depas/Parkas:Trolleybus depot # 2
Nuo...:2011-08
Modelis:ZiU-682G-012 [G0A]
Pagamintas:2000
Gamyklinis numeris:6975
Dabartinė būsena:Nurašytas (2013-12)
Paskirtis:Tarnybinis
Pastaba:08.2011 ex # 3, 306; 2010 ex 3762; 2009 ex 3714; 05.2001 ex # 2, 2687
Оформлены как КВР с заменой кузова троллейбуса ЗИУ-682В

Komentarai · 4

17.08.2013 20:51 MSK
Nuoroda
Foto: 158
Он случаем не донор запчастей? Если нет поправьте, а то по его виду только это в голову лезет.
0
+0 / –0
17.08.2013 21:04 MSK
Nuoroda
Silvish · Chelyabinsk
Foto: 9870 · Miesto redaktorius
Судя по разграбленной кабине и салону (фото будет позже) и тому, что машина стоит в трупном ряду - давно донор.
0
+0 / –0
17.08.2013 21:16 MSK
Nuoroda
Foto: 158
Цитата (Silvish, 17.08.2013):
> машина стоит в трупном ряду - давно донор.

Куда только смотрит администрация. Машина 2000 года, не 80-ых, не 90-ых, а уже в доноры отправили.
И я смотрю там еще перед ним 1155, тоже 2000 года и тоже на доноры?
0
+0 / –0
18.08.2013 18:21 MSK
Nuoroda
Silvish · Chelyabinsk
Foto: 9870 · Miesto redaktorius
Всё же, если копнуть поглубже, то машина 1986 года выпуска, прошедшая в 2000 году КВР в Энгельсе.
В своё время, что 3714, что 1155, эксплуатировались довольно интенсивно, долгих простоев у них не было. Отсюда и результат - раннее списание. Хотя, по троллейбусным меркам, 13 лет уже срок.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.