TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Barnaul, PRM-3M č. 1415
  BarnaulPRM-3M č. 1415 
Проспект Строителей
Работы по замене трамвайных путей

Autor: Максим Раевский · Barnaul           Datum: Čtvrtek 20. června 2013

Statistika

Zveřejněno 21.06.2013 19:28 MSK
Zhlédnutí — 686

Podrobné informace

Barnaul, PRM-3M č. 1415

Vozovna:Track maitenance
Typ:PRM-3M
Vyroben:1984
Výrobní číslo:80
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Služební

Nastavení kamery

Model:SZ-10
Date and Time:20.06.2013 17:07
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:9.3
ISO Speed:64
Focal Length:5 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

24.06.2013 20:15 MSK
Odkaz
Fotografií: 515
Хорошая машина!
+1
+1 / –0
11.12.2013 12:16 MSK
Odkaz
Fotografií: 1
представляю люди выше этого трамвая
0
+0 / –0
11.12.2013 16:01 MSK
Odkaz
Fotografií: 515
Это не трамвай, а железнодорожная путеремонтная машина.
0
+0 / –0
11.12.2013 16:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 3000
Цитата (Артемон, 11.12.2013):
> представляю люди выше этого трамвая

По крыше кабины этого трамвая ходят лилипуты :)
0
+0 / –0
11.12.2013 18:22 MSK
Odkaz
Fotografií: 515
Почему же лилипуты, тут и обычному человеку места хватит. На крыше обычных трамваев можно спокойно стоять в полный рост, а уж на такой малютке тем более.
0
+0 / –0
12.12.2013 17:01 MSK
Odkaz
Kolyan22rus · Barnaul
Fotografií: 204
Цитата (Артемон, 11.12.2013):
> представляю люди выше этого трамвая

Цитата (Aviateur, 11.12.2013):
> По крыше кабины этого трамвая ходят лилипуты :)

Цитата (Федор Киселев, 11.12.2013):
> Почему же лилипуты, тут и обычному человеку места хватит. На крыше обычных трамваев можно спокойно стоять в полный рост, а уж на такой малютке тем более.

Кто о чем...
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.