TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Уфа, НефАЗ-БТЗ 52765Р № 2110
  Уфа НефАЗ-БТЗ 52765Р № 2110 
Троллейбусное депо № 2

Автор: Miksonov           Дата: 7 юни 2013 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 07.06.2013 21:51 MSK
Разглеждан — 309

Подробна информация

Уфа, НефАЗ-БТЗ 52765Р № 2110

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1, площадка № 2
От...:06.2010
Модел:НефАЗ-БТЗ 52765Р
Построен:2009
Заводски №:8
VIN:X8952765P90AT3008
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:03.07.2010
Поставка по госконтракту № 244/09 от 16.01.2009

VIN кузова: X1F5299T_9_C00016

Дата постройки:
Постройка кузова — 11.2009
Доставлен на территорию ОАО "Башкирский троллейбусный завод" — 04.2010

Поступил в Троллейбусное депо № 2 в июне 2010 года.
Введен в эксплуатацию приказом № 464 от 16.08.2010
На линии с 03.07.2010

Оснащён:
— Электронный маршрутоуказатель и салонное табло
— Навигационная система ГЛОНАСС

Не эксплуатируется:
10.2011-09.11.2011
11.2014-01.2015
11.09.2025 — н.в.

Происшествия
11.09.2025 — ДТП с автомобилем Газель на перекрёстке улиц Кольцевая и Вологодская

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:COOLPIX S8200
Имя автора:Miksonov
Время съёмки:07.06.2013 12:23
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:4.8
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:21.5 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

09.06.2013 19:25 MSK
Връзка
Снимка: 9919 · Общ редактор / Местен редактор
Кроме слова «идиотизм» ничего более приличного на ум не приходит.
Согласно новому распоряжению главного инженера троллейбусного депо № 2, водители обязаны сдавать противооткатные упоры при окончании рабочего дня в мастерскую вместе с ящиком инструментов и трафаретами и получать все это имущество при выходе на линию. Топ есть, на ночь у нас троллейбусы будут оставаться без башмаков и держаться на ручниках (зная их работоспособность – на честном слове), несмотря на некоторые пункты ПТЭ, в которых говорится о том, что троллейбус на веере должен стоять на противооткатах. А ведь в депо №2 есть небольшой уклон на веере, топ стоит ожидать желтизны базы.
Проще говоря, все в лучшем стиле. К чему катимся...
–1
+0 / –1
09.06.2013 23:13 MSK
Връзка
Oleg13 · Киров
Снимка: 354
А что такого страшного, когда троллейбус на ручнике стоит? У нас все так стоят, никто еще не укатился никуда.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.