TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Samara, Tatra T3SU (2-door) № 1169
  SamaraTatra T3SU (2-door) № 1170  —  Marsruut 20, СМЕ 1169+1170
Tatra T3SU (2-door) № 1169  —  Marsruut 20, СМЕ 1169+1170
 Tatra T3SU (2-door) № 770  —  Marsruut 16
Улица Фрунзе

Autor: Pro-man · Samara           Kuupäev: 13 aprill 2008 a., pühapäev

Statistika

Avaldatud 15.04.2008 22:10 MSK
Vaatamisi — 627

Detailne info

Samara, Tatra T3SU (2-door) № 1169

Depoo/park:Severnoye tramway depot
Mudel:Tatra T3SU (2-door)
Valmistatud:1977
Tehase number:165916
Hetkeseis:Töökorras
Otstarve:Liinisõiduk
Märkus:СМЕ 1169+1170
11.2024 — ТР

Kommentaarid · 4

16.04.2008 14:32 MSK
Link
Fotosid: 791
а костел этот какого-ж века?
0
+0 / –0
17.04.2008 12:03 MSK
Link
Pro-man · Samara
Fotosid: 3843 · Linna toimetaja
Если не ошибаюсь, 1906 года постройки. Трамвай здесь ходит с 1915 г. Сейчас власти говорят, что вибрация от трамваев разрушает костел и стоящий рядом на углу Дом Курлиной, поэтом трамвай надо отсюда убрать. То есть 90 лет трамваи не разрушали дома и вдруг начали...
0
+0 / –0
17.04.2008 12:06 MSK
Link
Роман Ф. · Toronto
Fotosid: 1543
Сообщите властям при случае, что в Севилье новую трамвайную линию проложили непосредственно вблизи главного кафедрального собора города. И ничего, всё нормально. Если их так беспокоит костел, пускай на этом участке уложат рельсы на бетонную подушку и прорезинят снизу полотно. Это будет уж точно не дороже, чем демонтаж целой линии.
0
+0 / –0
17.04.2008 14:21 MSK
Link
Bender · Sankt-Peterburg
Fotosid: 89
Надо просто пути поменять хотябы на участке около этих зданий плюс минус запас в разные стороны и трамвай есть и пути поменяны и здания стоят и все довольны.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.